Laserowe usuwanie włosów,dwie godziny po szóstej i OSTATNIEJ wizycie

Czesc Kochani :)
  Z radoscia oswiadczam ,ze dzisiaj wlasnie jest ten dzien kiedy  zakonczylam szesciozabiegowy okres laserowego usuwania wlosow okolic bikini :D.
Dzisiaj o godzinie  czwartej po poludniu mialam mojaj ostatnia sesje w klinice.
  Szesc wizyt i  680 £ pozniej efekty koncowe prezentuja sie tak : 



Czy sie oplacalo, zapytacie..?Bez zadnego zastanowienia odpowiem :TAK. Fakt, faktem, moze i slono mnie to kosztowalo, jednak w porownaniu z komfortem psychicznym przez reszte zycia,to jest nic...:)Roznica pomiedzy tym jak moja okolica bikini wygladala przed zabigmi, a tym co prezentuje Wam teraz jest kolosalna.Odsylam Was do mojego pierwszego postu na moim blogu,na temat laserowego usuwania wlosow,ktory przeslalam w maju tego roku abyscie mogli porownac stan skory na poczatku z tym jak wyglada ona obecnie :).
 Jesli macie mozliwosc i finanse na dokonanie takiego zabiegu , goraco Wam go polecam, dziewczyny to naprawde dziala :)
Beautystarlet  

6 comments:

  1. Zazdroszczę! Mnie niestety stan portfela na dziś nie pozwala na taki wydatek... Ale mam nadzieję, że w przyszłości i ja się udam pod taki laser. Twoja skóra wygląda super i pomyśleć, że tak będzie przez resztę życia :) Super!

    ReplyDelete
  2. Mnie niestety jak na razie nie stać, ale w przyszłości, kto wie. ;)

    ReplyDelete
  3. ja jak bym chciała tak bym nie mogła się udac na taki zabieg zewzgledu na to że posiadam sporo blizn

    ReplyDelete
  4. gratuluję przede wszystkim wytrwałości!

    ReplyDelete
  5. Gratuluję odwagi!

    http://enamourr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE