Jak wygląda aparat ortodontyczny z bliska

Cześć :)
  Słuchajcie YT nie pozwala mi wgrać filmiku o zdjęciu aparatu ortodontycznego,cały czas występuje jakiś błąd ,bądź czas wgrywania wynosi ponad 500 minut,macie może jakieś rozwiązanie dla mnie..?Pomocy..!!!
  Póki co ,przesyłam Wam zdjęcia mojego aparatu już po zdjęciu z zębów :),myślałam,że będzie to nie lada wyczyn,aby go zdobyć żeby Wam pokazać go z bliska - jak wygląda,jednak obyło się bez żadnych komplikacji.
  Moi drodzy tak oto przedstawia się mój aparat ortodontyczny z dolnych (pierwsze zdjęcie) jak i górnych (drugie zdjęcie) zębów ,który towarzyszył mi każdego dnia przez 16 MIESIĘCY :

  Pewnie teraz większość z Was zastanawia się..:"I co dalej..?",bądźcie cierpliwi ,tego dowiecie się z mojego filmiku,który mam nadzieję uda mi się wgrać niedługo.Buziaki

                                                       Beautystarlet

5 comments:

  1. pamiętam jak zakładałaś aparat. już tyle czasu minęło? masakra. jak ten czas leci!!!

    ReplyDelete
  2. mi mój aparat towarzyszył przez 21 miesięcy :)

    ReplyDelete
  3. można jakąś dizajnerską bransoletkę zrobić z tych "kastetów" :)))

    ReplyDelete
  4. Hej. Mam pytanie jaki jest koszt leczenia w Anglii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie wiem,ja leczyłam zęby w Polsce x

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE