ABC aparatu ortodontycznego,zdjecia "przed" i "po".

Hej!!!
  Witajcie moi Drodzy,dzisiaj wreszcie nadszedl ten dzien kiedy moge Wam pokazac efekty mojego noszenia aparatu ortodontycznego :)
  Wiem ,ze dlugo zwlekalam z wrzuceniem ich na bloga,ale dopiero wczoraj plik ze zdjeciami "po" zostal mi przeslany przez mojego ortodonte(zastanawiam sie dlaczego tak wlasciwie wczesniej nie wpadlam na ten pomysl -przeslania ich na mojego maila tylko czekalam az do lutego do mojej kontrolnej wizyty,gdzie zdjecia mialam zgrac na pendrive'a - ktorego i tak niestety zapomnialam,grrrr :/) .Oczywiscie moglam Wam pokazac juz zdjecia "przed" daaawno temu,ale mysle,ze calosc nie prezentowalaby sie tak spektakularnie jak przy "pokazaniu porownawczym" :).No to zaczynamy :D :

  ---> chwile przed zalozeniem aparatu moje zeby prezentowaly sie tak (tylko bez zlosliwych komentarzy prosze :P):


  


  --> a tak,po  16-stu miesiacach noszenia aparatu i usunieciu "jedynki" moje zeby prezentuja sie dzisiaj :) :




  Gorne dwojki zostaly wypchniete,przesuwajac trojki do tylu.Dzieki usunieciu dolnej jedynki moje zeby mialy na tyle miejsca aby ulozyc sie "w luku",wypychajac dolna prawa dwojke, odkrecajac i prostujac przy tym dolne trojki,a po "szparze" ani sladu :D.Warto takze  zwrocic uwage na obecne umiejscowienie moich gornych "czworek" jak i "piatek",widzicie jan zostaly naprostowane ?
  Bylo waro wydac te pieniadze,moja samoocena momentalnie wzrosla,bez zazenowania usmiecham sie do innych,nie krepuje sie swoich "wampirzych" klow,co bylo moim najwiekszym kompleksem.Zadziwiajacy jest fakt jak bardzo twoj poglad na wiele rzeczy zmienia sie wraz ze zmiana "usmiechu",nie usmiecham sie z zamknietymi ustami,nie zakrywam uzebienia przy robieniu zdjec,teraz wrecz przeciwnie "smieje sie pelna geba",dzieki prostym zebom wyzbylam sie wielu  kompleksow,ktore przez lata zatruwaly mi zycie...
  Juz za kilka dni na moj kanal na YT wgram filmik z odpowiedziami na Wasze pytania dotyczace aparatu ortodontycznego,wiec jesli macie jeszcze jakies - pisze na dole :D.
  Biorac pod uwage caloksztalt leczenia  na pytanie :"Czy teraz ,wiedzac ile Cie to wszystko kosztowalo,zarowno nerwow,bolu jak i pieniedzy,gdybys miala jeszcze raz wybierac,zdecydowalabys sie na leczenie..?",moja odpowiedz brzmi :  ZDECYDOWANIE TAAAAK !!!!
                                                                      
                                                                                                         Beautystarlet

8 comments:

  1. Oj gdybym miała pieniążki też bym się zdecydowała.... Moje ząbki zawsze były troche krzywe, ale jak zaczęły mi wychodzić ósemki z każdej strony to zrobiło się ciasnawo ząbkom i niestety zaczeły mi się krzywić jedynki i zęby na dole tak samo. No cóż... może uda mi się jakoś nazbierać :)

    Zapraszam też do mnie:

    www.netfluxowekosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja również leczę swój zgryz i mam podobny problem jak ty tylko że tylne zęby są złączone do czwórek a między pozostałymi jest szpara

    ReplyDelete
  3. Ja zaczęłam leczenie ortodontyczne w styczniu, czyli nosze aparacik już 3 miesiąc i muszę przyznać że powoli widzę efekty :) moje górne jedynki nachodziły na siebie co było główną przyczyną mojego kompleksu związanego z zębami :) mam nadzieję, że nie będę go długo nosić bo już chcę mieć takie piękne ząbki jak ty :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. a dlaczego musialas usuwac jednego z dolnych siekaczy? ja mam podobny problem, tyle ze nie mam gornej dwojki :( i orto proponuje wyrwac dolna dwojke. efekt bedzie jak u ciebie czyli trza zabki zamiast czterech na dole. nie przeszkadza ci to???? bo ja tego najbardziej sie obawiam...
    w jaki sposob mozna skontaktowac sie z toba na maila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mialam usuwanego siekacza,tylko jedynke dolna :),na poczatku bylam przerazona,i nie bylo mi do smiechu jak chodzilam ze "szpara" miedzy zebami,ale efekt koncowy mnie zadowala,a jak mowie to naprawede nie widac,ze brakuje mi zeba na dole :),mam je teraz proste i moge sie usmiechac najszerzej jak tylko potrafie :P,czy zrobilabym to raz jeszcze?Tak bez zadnego zastanowienia :).Jak chcesz wiejcej informacji zapraszam na moj kanal na YT tam mozesz mi przeslac wiadomosc prywatna,odwagi:),buziaki

      Delete
  5. jestem w podobnej sytuacji, też muszę wyrwać dolną jedynkę i troche mnie to przeraża. po jakim czasie, tak mniej więcej, ta szpara po wyrwanym zębie zniknęła? i czy bardzo rzucało sie to w oczy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma się czego obawiać kochana :),owszem możesz trochę dziwnie mówić,ale przerwa bardzo szybko zniknie,jak już widziałam pierwsze przesunięcie zębów po 3 tygodniach ,da się wytrzymać,a jeśli chodzi o samo wyrwanie,to przy tym jest więcej strachu jak bólu :)

      Delete
  6. jestem w podobnej sytuacji, bo też muszę mieć wyrwaną dolną jedynkę, co przeraża mnie okropnie, więc chciałam spytać po jakim czasie,tak mniej więcej, ta szpara po wyrwanym zębie zniknęła? i czy bardzo rzucała się ona w oczy?

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE