Wreszcie mam - "Chance" by Chanel jupi !

 Czesc Dziewczyny 
Jak wiecie juz z moich filmikow na YT od dawana marzylo mi sie kupno nowego zapachu.Takiej typowej kompozycji na lato,jako ze cieple dni w Anglii juz sa za przyslowiowym rogiem :) Ciezkie zimowe zapachy czas odstawic na bok,aby zrobic miejsce na delikatne,kobiece ,frywolne i seksowene zapachy na cieple letnie dni !
Obiektem moich westchnien ,juz od dluzszego czasu,byl  zapach "Chance by Chanel,trzecia wersja - eau de tendre .

  Zapach ten mial  swoja premiere latem 2010-ego roku jako trzecia generacja kultowego juz zapachu "Chance" eau de parfum i w blyskawicznym tempie podbil serca mlodych kobiet na calym swiecie.Kompozycja zapachowa sklada sie z nut owocowych jak i delikatnych nut kwiatowych.Swiezy ,seksowny i bardzo intrygujacy  zapach sprawi,ze kazda kobieta poczuje sie w nim wyjatkowo :)

  Jestem ciekawa ,jakie sa Wasze ulubione zapachy na lato.Dajcie znac w komentarzach :)


                                                                           Beautystarlet

5 comments:

  1. ile zapłaciłas za nią planuje też kupić

    ReplyDelete
  2. Ten zapach jest na mojej liście już od dłuższego czasu;)))) piękny jest;))))

    ReplyDelete
  3. Ja nie mam ulubionego zapachu :) Zawsze testuje coś nowego :D

    Zapraszam cię do TAG'u "5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć."

    Jeśli jesteś chętna do zabawy szczegóły na moim blogu
    http://truskawkowe-sprawy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mój ulubiony zapach, od lat go używam:)) Piękny:)
    ______________________________
    http://rossoline.blogspot.com/

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE