Nowa zdobycz z Top Shop

Czesc Kochani


  Razem z nadchodzaca wiosna zaczelam delikatnie odswiezac i jednoczesnie uzupelniac moja letnia garderobe.Przodujacymi trendami nadchodzacych miesiecy beda przede wszystkim kolory pastelowe i musze sie przyznac,zastanawialam sie dlugo jakie akcesoria beda na tyle uniwersalne aby pasowaly do "kolorowki modowej".Postawilam na jasny braz,niemalze kolor "caramel".Taki odcien swietnie bedzie sie komponowal z dosyc odwaznymi,przygaszonymi pastelami,dlatego wiec moj pierwszy zakup wyglada tak : 



  Jest to torebka z Top Shop,ktora kupilam wczoraj -  klasyczny wzor "tote" czyli mniej,wiecej prostokatna forma z duzymi uchwytani(chociaz wystepuja modele z mniejszymi takze).Moja akurat posiada takze przedluzony pasek,ktory umozliwi mi noszenie jej na ramieniu ,ponadto z przodu jak i po bokach znajduja sie dodatkowe kieszonki na napy.Calosc zasuwana jest suwakiem,co mi bardzo odpowiada,poniewaz czuje sie,powiedzmy,bezpieczniej w tlumie :)



Torebka jest wykonana z prawdziwej skory.W srodku znajduje sie podszewka ze zwyklego materialu,plus jedna kieszonka na telefon komorkowy i i boczna kieszonka zapinana na zamek."cena wywolawcza" to 75 £,uwazam ,ze jak na skorzana torebke jest to calkiem przyzwoita suma,nie moge sie doczekac kiedy zaczne ja zestawiac z reszta moich letnich rzeczy !!!
Jakie sa Wasze typy na lato..?Buziaki Kochani  x
Beautystarlet


2 comments:

  1. Uwielbiam akcesoria w tym kolorze. Mam buty, paski, torebki, bo pasuje mi do wszystkiego :) A ta Twoja torebeczka śliczna jest.

    ReplyDelete
  2. O matko jaka piękna... zakochałam się..

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE