USUNIECIE MOJEGO KANALU NA YT :(

  Nie wiem od czego zaczac,naprawde...Przez ostatnich kilka tygodni moje konto na YT niestety przestalo funkcjonowac,dzialac jak kiedys.Od kiedy YT zostalo "wchloniete" przez Google,niestworzone rzeczy zaczely sie wyprawiac.
  Pierwsza rzecza,ktora wzbudzila moje watpliwosci,co do poprawnego dzialania konta ,byl fakt,ze liczba subskrybentow "zamarzla".Regularnie dostawalam notyfikacje na mojego maila o nowych subskrybcjach,jednak liczba,pozostawala bez zmian.Wiele z Was nie dostawalo wiadomosci o nowo wgranych filmikach przeze mnie,jak i ja nie dostawalam wiadomosci o Waszych.
  Wiele razy probowalam szukac pomocy na roznych forach ,gdzie dowiedzialam sie ,ze takie cuda zaczely sie wyprawiac od momentu kiedy YT zmienilo "layout".Wiele funkcji przestalo byc dla mnie dostepnych .Wiele razy probowalam skontaktowac sie z zespolem techniczyn YT jak i Google,jednak bez zadnego skutku...
  Nie widzialam dalszego sensu nagrywania skoro i tak nie moglibyscie  tego zobaczyc..,dlatego tez podjelam taka a nie inna decyzje...
  Nie wiecie nawet jak ciezko bylo przechodzic przez kolejne etapy kasowania mojego kanalu,zoladek podchodzil mi do gardla...
 Anulowanie konta laczylo sie z nieodwracalna strata mojego nicku na YT,co przybilo mnie jeszcze bardziej...
 Jedyne co moglam zrobic,przy zakladaniu nowego konta,bylo zmodyfikowanie tego ,ktorego uzywalam do tej pory. Na szczescie udalo mi sie znalesc wolny nick ,ktory malo odbiega od mojego poprzedniego : 




                                                           xbeautystarletx


    Dziekuje za kazda jedna Wasza subskrypcje i jednoczesnie przepraszam za wszystkie niescislosci wynikajace z zaistnialej sytuacji,ale mam nadzieje,ze nadal bedziecie ze mna i zechcecie subskrybowac ponownie.
  Cieplutnie pozdrowienia z zimnej Anglii!!!!!


                                                                                  Beautystarlet

7 comments:

  1. Ja juz Cie mnam w subskrybcjach :)

    ReplyDelete
  2. Ile u Ciebie trwał ten zastój z subami? Jak możesz, to napisz do mnie na youtube, bo od kilku tygodni jestem partnerem YT i mam dokładnie to samo. Powinnam mieć już ok 3000 subskrypcji a stanęło na 1320.Niestety miałam roczną pauzę na YT, i nie wiem, czy to nie przez to... Nie wiem co mam robić. Nie chcę usuwać konta, tak długo czekałam na partnerstwo. Mój nick z YT to 0NeoneK0. :(((((((((

    ReplyDelete
  3. Aniu u mnie to samo subskrypcje pokazują się rano w skrzynce pocztowej, a jak sprawdzam kanał to min 10 dziennie znika nie wiem co się dzieje:(

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE