-----***------  
      Wydarzenia z ostatnich tygodni totalnie wybily mnie z rytmu pisania i nagrywania...
 Pogodziwszy sie wreszcie z takim obrotem spraw,moge wreszcie ponownie wrocic do tego co uwielbiam robic :)Duzo do opisania,zalegle podsumowanie,wiec bez wiekszego slowa wstepu zaczynamy :D


                               TALIKA "LIPOCILS EXPERT" - PODSUMOWANIE


   Po dwudziestu osmiu dniach uzytkowania produktu,tak oto prezentuje sie efekt koncowy :
    


Od ostatnio zaobserwowanych zmian nic wiecej sie nie zmienilo.Kolejny tydzien uzytkowania nie przyniosl,zadnych powalajacych z nog rezultatow.Nie zauwazylam niebotycznej dlugosci,ani znaczacego pogrubienia / zageszczenia wloskow.Szczerze mowiac jestem rozczarowana postulatem firmy,GWARANTUJACYM nam niebotyczne zmiany w wygladze rzes w tak krotkim czasie...Niewykluczone,ze po dluzszym stosowanie istotnie "cos zaczeloby sie dziac",jednak nie mam na to gwarancji..Produkt sam w sobie nie jest tani - 28 £ i po takich doswiadczeniach watpie,abym chciala eksperymentowac dalej.N rynku jest dostepnych wiele fantastycznych maskar,ktore z powodzeniem pozwola mi osiagnac bardzo podobny efekt :)

GARSC NOWINEK KOSMETYCZNYCH :)

Teraz cos bardziej na czasie :) Kilka produktow zakupionych w przeciagu ostatniich kilku dni :) 

Organix Moroccan argan oil - szampon + odzywka


Kilk tygodni temu wspiminalam Wam w filmiku,ze "czaje " sie na pewna serie do pielegnacji wlosow.Ostatnio na rynku panuje szal na olejek argnowy,wszyscy o nim mowia,wiec sama chce sie przekonac co to jest za cudo.Jesli chodzi o same produkty,to wielki plus dla producenta ,ponewaz nie dopatruje sie zadnych parabenow w skladzie produktow :)
Kosmetyki sa bezzapachowe,pienia sie , co mnie najbardziej zaskoczylo w nich,to to,jak wlosy pieknie lsnia zaraz po wyschnieciu !Jakie sa Wasze doswiadczenia z olejkiem arganowym?

Pielegnacja skory odwodnionej 
    


  Reorganizacja pielegnacji mojej cery trwa :D. W mojej lazience dumnie sie prezy krem pod oczy "Aqua porin active"z firmy Eucerin,swietnie sprawdzajacy sie takze do cery wrazliwej (ktora niestety ja takze posiadam w tych okolicach ) oraz gleboko nawilzajacy krem na dzien z wyciagiem z oliwy z oliwek z pierwszego tloczenia z dr.Organic -firmy  ktorea zyskuje moje coraz wieksze uznanie :) .Wiecej na temat kosmetykow do pielegnacji cery odwodnionej juz niebawem w filmiku :)


                                                         Revlon Lip Butter 



Mam i ja :D,kolejny  tzw."must have product "tej wiosny .Zastanawialam sie czy kupilabym go gdyby nie byl w promocji (bylam w posiadaniu kuponu znizkowego - 2 £ off :p)?Nie wiem..,poniewaz nadal jestem zakochana w moich blyszczykach w tubkach z L.A. Colors :P,jednak sila YT wziela gore i wyszlam z zalozenia ,ze produkt zawsze mozna wyprobowac na wlasnej skorze :).Moj kolor to  095 Creme Brulee.Nic wiecej nie napisze,bo dopiero dzisiaj zaczelam go testowac :) Mialyscie juz stycznosc z Butterami ?


                                                                            buziaki     Beautystarlet x

0 komentarze:

Post a Comment

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE