DIY skórzana bransoletka

   Witajcie Kochani :)
   Ostatnio poczulam przyplyw kreatywnosci ,weny tworczej w zyciu i postanowilam , 
 ze jakos ta energie musze spozytkowac :).
  Myslalam dlugo za co sie zabrac, co zrobic ,co sprawiloby mi duzo frajdy i dzieki wszechobecnej mocy internetu trafilam na strony,ktore zainspirowaly mnie do zrobiena prostej,ale mysle calkiem fajnie wygladajacej bransoletki :) :
  

  Dzielo zostalo wykonane z bezowych zemykow i metalowych malych obreczy,wszystkie elementy kupilam na Ebay'u (jego poklady surowcow sa niezliczone !!!!). Tak oto wygladalo poczatkowe zalozenie, jednak "grzebiac" dzisiaj w  mojej kolekcji bizuterii ,w poszukiwaniu juz nie pamietam czego,znalazlam samotny wisiorek z moim znakiem zodiaku,ktory  mysle idealnie sie wpasowl w calosc :P
  Tutaj jeszcze w kolaboracji z moim ukochanym zegarkiem :) :





                                               Jak Wam sie podoba efekt koncowy ?Buziaki
                             
                                                                                                           beautystarlet
  
                                                                                                
                              
                           



4 comments:

  1. piękny zegarek :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajna jest ta bransoletka :) I ta przywieszka pasuje jak ulał! A z zegarkiem jak ładnie wygląda :) Chyba kiedyś i ja taką zrobię.

    ReplyDelete
  3. świetne połączenie ...a zegarek prześliczny :)

    ReplyDelete
  4. heja!
    mam identyczny wisiorek złoty który noszę, również lwica ze mnie :D pozdrawiam!!

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE