Maseczki Montagne Jeunesse - uczta dla cery !

 
  Jakis czas temu chodzac po Bootsie w poszukiwaniu roznego rodzaju maseczek do twarzy, moja uwage przyciagnelo stoisko z maseczkami firmy Montagne Jeunesse.Wiele razy przechodzilam kolo tej polki jednak zawsze szukalam czegos innego i nie zwracalam wiekszej uwagi na male kolorowe saszetki poukladane jedna kolo drugiej.
  Pierwsza maseczka, jaka kupilam na wyprobowanie byla jagodowo-zurawinowa gleboko nawilzajaca "Very Berry" w , ktorej zakochalam sie od pierwszego uzycia!Ogromnym plusem dla tych produktow jest ich atrakcyjna cena, od 1£ do o 1,5 £, gdzie jedno opakowanie wystarczy wam na nawet 3 uzycia!Ich gama produktow jest oprzeogromna w zaleznosci od potrzeb skory, takze  kazdy znajdzie cos dla siebie,nie wspominajac juz o kuszacych zapachach,od maseczk czekoladowch poprzez owocowe, morskie i witaminowe.Jesli chodzi o mnie, w kolejce do wyprobowania juz czeka gleboko oczyszczajaca maseczka "Virgin olive" :)
   Produkty Montagne Jeunesse nie sa testowane na zwierzetach i zawieraja bardzo duzo skladnikow pochodzenia naturalnego.Pachna tak smakowicie,ze az chcialoby sie je zjesc !







  Na koniec taki jeszcze maly myk :),kosmetyki te beda do rozdania w moim nadchodzacym, ogromnymi krokami , rozdaniu urodzinowym :P,nie zapomnijcie subskrybowc bloga jak i kanalu, zeby nie przeoczyc okazji :), buziaki
                                                                                                  beautystarlet

6 comments:

  1. Tych dwóch nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    ReplyDelete
  2. uwielbiam maseczki z tej firmy :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam maseczki, a mam cere problemową (tradzikowa) takze chetnie bym wypróbowała :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  4. o ! ja ciągle chcę kupić i w końcu wychodzę z SP bez nich :P

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam maseczki tej marki. Obecnie mam nawet wyzwanie z ich udziałem. Jeżeli polubiłaś jagodowa to polecam ci 10x bardziej nawilżająca kokosowa! Poezja:) Oliwkowej jeszcze nie wiedziałam:)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE