Nowy gadzet :)

Hej Kochani

   Juz od dluzszego czasu nosilam sie z zamiarem kupna nowego telefonu, jako ze ten, ktory mialam do tej pory juz dokonywal powoli swojego zywota :/. 
  Generalnie rzecz biorac, nie naleze do osob,ktore gonia za wszystkimi nowinkami technologicznymi i jesli naprawde nie musze,to nic na sile nie kupuje. Moj staruszek przetrwal ze mna dobre 4 lata i jego czas niestety juz nadszedl.Sam mi sie wylaczal,zdazalo mi sie ladowac baterie przez cala noc,gdzie nastepnego dnia, zaraz po pracy,zapalala sie juz czerwona kreska indykujaca,ze bateria jest na wyczerpaniu,aparat zawieszal sie, a przegladanie internetu bylo w zawrotnym tempie slimaka.
  Dotykowe telefony mnie przerazaja,jestem raczej tradycjonalistka i o niebo wole telefony,ktore maja normalna klawiature, jednak w dobie dzisiejszego szybkiego postepu w kazdej dziedzinie, takie telefony sa juz na wyginieciu..:/. Dlatego tez zebralam sie na odwage i siegnelam po HTC Desire C :





  Maly, poreczny, zawiera wszystko czego potrzebuje (z pisaniem smsa nadal mi sie schodzi...). Rozpracowalam go na tyle, ze wiem jak juz wpisac numer do ksiazki adresowej i polaczyc sie z YT, co wierzcie mi, jest dla mnie nie lada wyczynem :P !!!
  A Wy?Gdybyscie musieli zmienic telefon,ktory byscie wybrali..?Buziaki

                                                                                    beautystarlet

6 comments:

  1. Ja mam LG gt540 jest swietny, podkręciłam system i mam wszystko, YT blogi wszystko co mi potrzebne :)

    ReplyDelete
  2. Ja raczej nie wyobrażam sobie telefonu bez klawiatury, obecnie mam pół na pół, dotykowy ekran, ale i klawiatura. Chociaż dla mnie i to jest za dużo! Ja jestem technicznie sto lat za murzynami! :( Przeraża mnie ten pęd techniki, poza tym nie uważam żeby to było dobre, bo te nowości wcale nie są dobre=porządne. Moje stare telefony były niezniszczalne, jeden to miałam 6 lat i po prostu był jak skała, niezniszczalny i niezawodny, a ten? ;/ Już tyle razy był w naprawie, tak jak jego pseudo fajny poprzednik. Teoretycznie gdzieś tam mnie intryguje taki dotykowy, z internetem, różnymi ciekawymi funkcjami itd, ale to chyba bardziej z ciekawości. Bo z drugiej strony jest to dla mnie czarna magia i raczej telefon dodatkowy. Potrzebuję czegoś, na co mogę liczyć, żeby napisać smsa, zadzwonić kiedy potrzebuję. Bawić się mogę w domu. A nie że bateria trzyma mi niecały dzień, bo telefon ma tyle opcji, że nie może tego dźwignąć, albo jeszcze świruje... Więc serio, dla mnie normalne, tradycyjne telefony to jest to. Inna sprawa że teraz robią coraz to gorsze buble ;/
    Pożaliłam się jak nie wiem, ale musiałam, czułam potrzebę haha ;p
    Mam nadzieję, że Twój się będzie spisywał i że się przyzwyczaisz! :)

    ReplyDelete
  3. Ja teraz zamierzam kupić telefon z klawiatura Querty i mysle, ze dla mnie tez to bedzie wyzwanie :D Ale cóż, tak jak mowisz... Inne , standardowe telefony sa juz na wyginieciu :D

    ReplyDelete
  4. w zeszłym roku mój samsung g600 zmarł mimo prób reanimacji i byłam zmuszona do zakupu nowego telefonu. zdecydowałam się na nokię c6 i zanim doszłyśmy do porozumienia w kwestii współpracy to chwilę zeszło i już myślałam, że ją sprzedam i kupię coś prostszego, ale teraz nie zamieniłabym jej na nic innego ;) ma te wszystkie szmery-bajery (czyt. internet, nawigacje i takie tam), ale i tak w 95% przypadków używam jej tylko do dzwonienia i smsowania, choć nie powiem, żeby te "dodatki specjalne" mi się nie przydawały od czasu do czasu ;) myślę, że do tego typu telefonów po prostu trzeba trochę cierpliwości. a z drugiej strony człowiek to taka istota, że do wszystkiego się przyzwyczai ;)

    ReplyDelete
  5. Oj dopiero dzisiaj odnalazłam Cię na nowym kanale. A już się martwiłam, że nie nagrywasz. Komputer mi całkiem padł i straciłam wszystkie dane o ulubionych stronach, zanim przypomniałam sobie, że przez bloga mogę się czegoś dowiedzieć to też minęła chwila...Ale już wiem o nowym kanale i subskrypcja obowiązkowa się dzisiaj odbyła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju nawet nie wiesz jak mi milo!dziekuje bardzo za ponowna subskrypcje,buziole :)

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE