Nowy sprzet do nagrywania

Witajcie ponownie!!!
    Moj ostatni post bylo o nowym telefonie,a teraz  natomiast , kilka slow na temat mojej nowej kamery Panasonic HC-V100, ktora odebralam dzisiaj ze sklepu John Lewis (produkt kupowalam online  i przesylka do najblizszego sklepu firmowego nie kosztowala mnie nic podczas gdy przesylka do domu - 5.99 £, jasna sprawa jest, ze wybralam pierwsza opcje :) !).W kamerze,ktorej uzywalam do tej pory cos zaczelo"kolatac,zgrzytac,turkotac" i niestety szum jest na tyle glosny,ze slychac go w nagrywanych filmikach:/ Nie mam juz gwarancji (kamerka sluzyla mi 3 lata...) i naprawa nie kalkulowalaby sie z wartoscia sprzetu, poza tym bateria juz mi siadala (nagrywanie w HD 1080p, moglo trwac tylko 20- 30 minut only ), coz,"zlosliwosc rzeczy martwych " powiadaja :)
 Oto moje nowe dzieciatko :




  Mam nadzieje,ze obsluge opanuje na tyle,abym w weekend juz nia krecila. "Rozdanie urodzinowe" bedzie jej "rozdziewiczeniem",trzymajcie kciuki !!!Buziaki


                                                                                                beautystarlet

0 komentarze:

Post a Comment

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE