Rozdanie urodzinowe !!!

  Przekerowani tutaj  z mojego kanalu na YT mozecie zobaczyc jakie produkty wybralam dla Was  na moje rozdanie urodzinowe ,ktore oficjalnie juz rozpoczete . Oto moje mini  zestawy kosmetykow, ktore mysle, przydadza sie kazdemu :)






                                               Suchy szampon do wlosow Batiste 


Moj niezastapiony "must have of all times",odswieza wlosy w ciagu kilku chwil plus nadaje im wiecej objetosci !

                                             Scrub bo ciala Soap&Glory "Flake away" 


                Kosmetyk obszernie omawiany na YT. Pozosawia skore miekka i gladka :).Wiem, ze Soap&Glory nie jest dostepna w Polsce, dlatego chcialam wam umozliwic wyprobowanie jakiegos produktu z tej firmy :)




                                                        Maseczki Montagne Jeunesse 


                                  


Wybralam dla Was moje dwie ulubione,ktore nadaja sie dla kazdego typu cery !!! Naloz, poczekaj 15 minut,zmyj i gotowe :)


Mam nadzieje,ze zestaw kosmetyczny przypadl Wam do gustu :) Powodzenia !!!!


                                                                           beautystarlet 


0 komentarze:

Post a Comment

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE