Cienie Barry M

Hej
   Wczoraj w drodze do lekarza (niestety paskudne chorobsko nie chce mnie opuscic...),zajrzalam do Boots'a jako ze mialam jeszcze klika minut do umowionej wizyty. Moja uwage przykuly cienie Barry M,na ktore zwykle nie zwracalam uwagi. Cos mnie tknelo,aby podejsc do tego stoiska i popatrzec co firma ma do zaoferowania.
  Ze sklepu wyszlam z dwoma przepieknymi,fantastycznie napigmentowanymi cieniami :


Odcienie,ktore wybralam to 1 - Cream oraz 3 - Tan ,cena : £ 4.49 za jeden.



Kolorki w sam raz na wykonanie delikatnego jesiennego makijazu



  Uzywalyscie moze kiedys cieni z Barry M ?Te sa moimi pierwszymi,mam nadzieje,ze sie nimi nie rozczaruje,poniewaz widzialam kilka innych fajnych kolorow,ktorymi juz jestem zainteresowana :)Buziaki

                                                            beautystarlet

3 comments:

  1. Cieni z Barry M nie używałam, ale chyba się nie skuszę :) Miałam do czynienia tylko z błyszczykami i lakierami. Jedyne co mi się nie podoba to opakowania, totalnie nie w moim guście ;p

    ReplyDelete
  2. ładne odcienie :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tan ma ładny kolor taki dzienniak:) Musze przyjrzeć sie tym cieniom kiedyś:)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE