Zwierzece motywy w mojej garderobie

   Jesien juz dobrze zadomowila sie w naszych stronach ,a wraz z nia weszly nowe trendy modowe.Ten okres roku stoi pod szyldem motywow zwierzecych !Od fikusnych panterek,centek,konczac na zebrzanych paskach :)
   Swoje uwielbienie do tego typu motywow  pokazywali najwieksi projektanci podczas tegorocznych tygodni mody,zaczynajac od Roberto Cavalli , Blumarine czy Michaea Korsa,a konczac na bardziej dla mnie przystepnych - sieciowkach,TopShop,czy New Look :)
  Zupelnie nieswiadomie i mnie sie udzielil ten "zwierzecy" szal,kupowalam to co "wpadlo mi woko"i wlasnie zdalam sobie sprawe,ze i ja posiadam kilka rzeczy w takie wlasnie wzory:




                                                     Chusta/szalik - Dorothy Perkins


Torebka - Next (upolowana na wyprzedazy kilka dni temu - £4.50!)

Opaska,portfel - Claire's 


Posiadacie cos w tego typu wzory w swojej szafie :) ?
Buziaki
                   beautystarlet

1 comment:

  1. Love love love animal print!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE