Nowosc w mojej torebce : Radley London medium "elderflower" wallet :)

Hej Kochani
  
   Od dawna chcialam kupic sobie porzadny skorzany portfel, ktory sluzylby mi kilka lat.Te ,ktore mialam do tej pory nie dawaly rady kilku miesiecy eksploatacji : albo sie rwaly,brudzily,badz pruly.Nie moglam wymagac zbyt wiele od nich, bowiem kazdy jeden nie kosztowal nawet dziesieciu funtow.
  Dlatego kilka dni temu siadlam przed komputerem i zaczelam szukac tego Jedynego .Wyroby firmy Radley zawsze mi sie podobaly, jednak ich ceny troche mnie przerazaly,poniewaz za portfel, ktory mi sie osobiscie podobal trzeba bylo dac 45 £, co dla mnie jest dosyc duza suma jak na taki gadzet codziennego uzytku:

    

  Okazalo sie, ze aktualnie trwa wyprzedaz na ich stronie internetowej i portfel, ktory sobie upatrzylam jest o 10 £ tanszy:


  
   Tonacja kolorystyczna jest utrzymana w bezach, motywem przewodnim natomiast, zdecydowanie jest jesien :) Najbardziej podoba mi sie kultowe juz logo firmy w postaci malego psiaka rasy terier :)


       Jako zalacznik dostajemy materialowa torebeczke na przechowywanie portfelika, chociaz nawiasem mowiac, skoro mam go codziennie uzywac, po jakiego grzyba mam go jeszcze chowac do jednego pokrowca :p, nie wystarczy, ze jest w mojej torebce ;)?Znajac siebie i tak znajde praktycznie zastosowanie dla niego :)



Osobiscie nie lubie duzych portfeli, gdzie bedzie mi sie paletalo mnostwo rachunkow,karteczek ,wizytowek itp.Minimalizm w moim przypadku kroluje, ma byc "czystko i schludnie", najpotrzebniejsze karty na swoim miesjcu, banknoty na swoim miejscu, a monety w bocznej kieszonce - nic wiecej :)



Jak wygladaja Wasze portfele?Jakie lubicie, male, srednie czy duze?Kolorowe czy tez utrzymane w jednej tonacji?Materialowe, czy skorzane?
Buziaki

beautytarlet

       

4 comments:

  1. Z racji tego, że lubię wszystko gubić portfel musi być u mnie duży i rzucający się w oczy z dodatkowymi przywieszkami obciążającymi. Kwestia bezpieczeństwa ;p

    ReplyDelete
  2. jak dla mnie jak najmniejszy, bo drobniaki w srodku juz wystarczajaco waza...

    ReplyDelete
  3. Lubię duże portfele. Mam sporo kart, dokumentów i karteczek , które muszą gdzieś się pomieścić. Ten jest piękny. pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ja lubię spore portfele :-) A w wersjach roboczych mojego bloga akurat też mam wpis o portfelach hihi :-)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE