Uspokajajacy widok


   Oto przedstawiam Wam jeden ze sposobow dzieki ktorym wyciszam sie i zapominam na chwile o problemach dnia codziennego :



   Ci,ktorzy maja akwarium dokladnie wiedza o czym mowie.Kawalek natury w czterech scianach potrafi zdzialac cuda i nadaje wnetrzu innego wymiaru.
   Dzisiaj wreszcie znalazlam chwile i udalo mi sie wymienic wode :) .Teraz nie pozostaje mi nic innego jak  wygodnie usadowic sie w lozku z kubkiem mleka z miodem, wlaczyc relaksuaca muzyke i odplynac... :)
  Jesli takze posiadacie rybki odezwijcie sie w komentarzach :)

                                                                                 beautystarlet

3 comments:

  1. Posiadam, jednak jest to tylko kryształowa kula w której mieszkają sobie 2 rybki na które dzielnie czai się mój kot ;P

    ReplyDelete
  2. miałam kiedyś rybki, lubiłam je :D ale teraz potrzebuję akwarium do gekona ;)

    ReplyDelete
  3. Posiadam akwarium i kiedy wieczorem mogę zapalić w nim oświetlenie wtedy w mieszkaniu panuje taka przyjemna atmosfera. Piękne akwarium.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE