Czas na male zmiany !

   Ostatnim razem farbowalam wlosy ponad trzy lata temu.Powodem dla, ktorego powrocilam do mojego naturalnego koloru,byla ich ogolna kondycja.Niestety regularne farbowanie oslabilo ich strukture :/ ,koncowki zaczely mi sie rozdwalajac..,wlosy zaczely wypadac..,dlatego tez zdecydowalam dac im odpoczac na dluzyszy okres czasu.
   Na ta chwile moje wlosy sa w bardzo dobrym stanie i postanowilam ponownie je pofarbowac :)(nowy miesiac nowa ja :D!). 
   Farba po, ktora najczesciej siegam jest produkt z firmy Schwarzkopf :


Uwielbiam gleboka czern z delikatnymi niebieskimi refleksami jaka pokrywa moja glowe,calosc wyglada naprawde zjawiskowo!
Wlosy bede farbowala najprawdopodobniej jutro, wiec kolejny filmik jaki nakrece bedzie juz w nowej odslonie!
Zmykam spac , jutro znowu trzeba wstac o piatej :)
Dobranoc,pchelki na naoc :)

beautystarlet



3 comments:

  1. przez dobre kilka lat miałam podobny odcień - czerń z połyskiem granatu i bardzo go lubiłam :))

    ReplyDelete
  2. ja już przechodziłam okres z czarnymi włosami i niczego bardziej nie żałuje:p

    ReplyDelete
  3. Też przechodziłam etap czarnych włosów ale nie żałuje,miałam je 5 lat i teraz przeszłam na ciemny blond,co prawda trochę włosów straciłam ale czasami tęsknie za czarnymi włosami.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE