Jesienno-zimowe trampki od Dorothy Perkins

Hej
 Wracajac dzisiaj z pracy wstapilam do Dorothy Perkins aby zerknac na najnowsza kolekcje
 "Kardashianek",ktorych linia odziezowa weszla do sklepow doslownie kilka dni temu.
Projekty owszem,bardzo ladne i szykowne, jednak nie do konca na codzienne noszenie.Nie powiem,bo od czasu do czasu lubie zalozyc "kiecke",jednak na co dzien stawiam na wygodny i praktyczny styl..,ale wracajac do tematu :)
  W przyszlym tygodniu lece na urlop do Polski (caaale dwa tygodnie nicnierobiena:P),biorac pod uwage tamtejsze warunki pogodowe, stwierdzilam, ze musze zafundowac sobie "cos konkretnego" na moje stopki, zeby nie odmarzly mi od niskich temperatur :) 



   W mojej kolekcji butow znajduja sie juz zimowe kozaki,ktore pokazalam wam tutaj,  jednak nie nosze ich kazdego dnia(rano do pracy czasami niemal biegne :P), dlatego potrzebowalam czegos co bedzie bardziej ,hmmm,praktyczne :) 
  Buty sa wzorowane na, juz kultowym i uwielbianym przeze mnie projekcie All Star'ow firmy Converse, ktore takze posiadam, jednak na obecna pogode juz nie sie nadaja, gdyz moje stopy juz mi marzna, dlatego tym bardziej bylam przekonana do kupna tej pary ze wzgledu na jakze podobny "podwyzszony" fason.



Buciki sa delikatnie ocieplane, zeby zadne warunki atmosferyczne nie popsuly nam humoru w jesienno-zimowym okresie :) Cena : £29
  A wy jakie buty nosicie zima?
  buziaki
                                                            beautystarlet


  

5 comments:

  1. Miałam dwa razy w tygodniu biegać ale po prostu mi się nie chce. Takie butki by mi się przydały. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog, szczegóły u mnie na blogu już wkrótce. Pa

    ReplyDelete
  3. Fajne, takie by mi się przydały :)

    ReplyDelete
  4. Ale ładne, właśnie kompletuję swój strój sportowy i będę szukać podobnych butów.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE