London Gatwick --> Krakow Balice z telefonu


   Dzisiaj mam dla Was mix roznych zdjec zrobinych w przeciagu ostanich kilku godzin, przedstawiajacych moja podroz z UK do PL :) Milego ogladania !



Odprawa na Gatwick,rozebrac sie, wlozyc kosmetyki do foliowego woreczka i przejsc przez bramke :)



                 Strefa bezclowa jest najlepsza :) !Tyle okazji do upolowania czegos taniej!








Zapach na ktory chorowalam cale lato :


Jednak w ostatecznosci wyszlam ze sklepu z czyms innym (zapach powalil mnie na kolana!Moja nowa obsesja!Murowany ulubieniec listopada ):


Znalazly sie nawet polskie wyroby ;)


                                                   Sushi na sniadanie? Czemu nie :D!



                                       Jednak w ostatecznosci na poklad zabralam kanapke :



                      I Glamour (chociaz niewiele przeczytalam,poniewaz prawie caly lot przespalam lol)



                            O 11:40  wyladowalismy w Krakowie (pogoda widze nie rozpiesza,zimno brrrr ) :)



                                                  Ostatnie sprawdzenie tozsamosci :


                                                                      
                                 Balice (dla dociekliwych,tak blog pisze na pierwszym pietrze w terminalu :p)






                                      I urlop w kraju oficjalnie rozpoczety :).Jak Wam sie podoba moja podroz w zdjeciach ?Ja zmykam na autobus do miasta :) buziaki
                                                                         beautystarlet
                



5 comments:

  1. świetnie poprowadziłaś mnie przez całą swoją podróż, świetny pomysł na taki post. pozdrawiam serdecznie, miłego urlopu

    ReplyDelete
  2. uwielbiam Viva La Juicy! mam nadziej, ze w koncu trafi on w moje łąpki w conajmniej 30ml wersji, bo mam tylko roletke 7 ml i bardzo ja oszczedzam:)

    ReplyDelete
  3. to miłego urlopowania się :)

    ReplyDelete
  4. Pewno Twój samolot przelatywał nad moim dachem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O prosze :)Jak samolot podchodzi do ladowania ja widze swoj blok :P

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE