"Nakretkomania"

  


O tej akcji dowiedzialam sie juz dawno temu od mojej mamy bedac na urlopie w kraju, jednak kiedy wrocilam do Wielkiej Brytanii nie przywiazywalam wiekszej wagi do calego przedsiewziecia.
  Sprawa na nowo odzyla dzieki mojej kolezance, ktora kilka tygodni temu, bedac u mnie poprosila mnie o nakretke od pustej butelki, ktora mialam zamiar wyrzucic.Okazuje sie wiec, ze "nakretkomania" dotarla nawet na wyspy.Polacy zbieraja nakretki i systematycznie zwaza je do Polski oddajac w odpowednich punktach zbiorek . Gdzie znajduje sie Wasz najblizszy punkt, mozecie dowiedziec sie klikajac TUTAJ . Pieniadze zebrane z "recyclingu" sa przekazywane na cele charytatywne pomagajac niepelnosprawnym, a przy okazji naszemu srodowisku :) Mala rzecz nie kosztujaca nas nic a znaczy tak wiele :)
     A wy?Zbieracie nakretki :)?Buziaki

                                                                                    beautystarlet
                                                                                              
    
  

3 comments:

  1. ja nie zbieram, po prostu nie kupuję napoi.. ale akcja fajna

    ReplyDelete
  2. Akcja super! Sama zbieram już od długiego czasu. Mam wielu znajomych, którzy już skorzystali dzięki takim akcjom. Niby nic takiego ale wiem, że takie akcje naprawdę pomagają. ;)

    ReplyDelete
  3. Ja również zbieram nakrętki. Nawet kilka lat temu kiedy właśnie nie piłam zbyt wiele wody butelkowanej, zbierałam nakrętki z chemii, kosmetyków, jogurtów, puszek kawy

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE