Okularnicą fajnie być :)

  Wiem, ze w filmikach, czy na zdjeciach nie racze was wizerunkiem z "druga para oczu" na nosie, dlatego mozecie byc troche zaskoczeni :)


  Otoz tak, mam wade wzroku od ponad pieciu lat na co dzien w pracy nosze okulary. Moja wada objawia sie "krotkowidzeniem".
  Czasami kiedy zapomne ich zalozyc (co mi sie czesto, gesto przytrafia w dzien wolny) zdarza mi sie nie widziec znajomej machajacej  powitalnie osoby stojacej przede mna 15 metrow, z czego pozniej wynikaja drobine, smieszne niedomowienia w postaci wywodow, ze najzwyklej w swiecie "ich ignoruje":P. Jeszcze raz z gory przepraszam wszystkich :>
 Przymierzajac kolejne oprawki staralam sie wybrac cos neutralnego, cos nierzucajacego sie w oczy.Wiem, ze aktualnie panuje szalenstwo na "kujonki", jednak osobiscie nie widze sie w takim modelu, chcialam wybrac cos praktycznego :



  Ponoc "krotkowzrocznosci" nie da sie zbytnio skorygowac szklami,a tylko droga operacyja, jednak ,ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i jednoczesnie radosci, okazalo sie, ze wzrok w oku lewym ulegl poprawie :)
 Nosicie okulary,czy moze soczewki?Jakie oprawki preferujecie?buziaki
                                                                        beautystarlet

0 komentarze:

Post a Comment

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE