Widok z mojego okna


   Kolejny weekend pracujacy, dzis akurat udalo mi sie skonczyc normalnie ,wiec od okolo dwoch godzin jestem juz w domu.
 Siedzac  na lozku i nadrabiajac zaleglosci blogowe jak i youtubowe mimochodem popatrzylam przez okno ,gdzie ukazal mi sie widok jak z obrazka:  


Grzechem ciezkim byloby nieuchwycenie takiego momentu!Zdjecie zrobilam doslownie 20 minut temu( biale smugi na pierwszym planie sa odbiciem mojej firanki - dla dociekliwych :P),ponoc takie ubarwienie sklepienia wrozy piekna pogode nastepnego dnia :)
Jak spedzacie weekend?Ja dzisiaj "na spokojnie", jutro obowiazki wzywaja..,byle do urlopu, ktory zbliza sie ogromnymi krokami :P !buziaki

beautystarlet



2 comments:

  1. ładne kolorki. ja dzisiaj wybywam za chwilę na urodziny do siorki:)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE