Całuśne zauroczenie

Czesc dziewczyny 

  Od kiedy pamietam zawsze preferowalam blyszczyki od pomadek/szminek na moich ustach.Biorac pod uwage ogol zakupow produktow do ust w tym roku ,zdecydowanie na prowadzeniu sa te pierwsze.Uwielbienie do tych kosmetykow moze wynikac z faktu, iz latwiej jest mi znalesc blyszczyk niewysuszajacy moich ust, jak takowa szminke.
  Podczas srodowego szalenstwa wsrod wyprzedazy w centrum handlowym, wstapilam do Boots'a gdzie moja uwage momentalne zwrocil blyszczyk Rimmel Vinyl Gloss :


    Kosmetyk ma stosunkowo kremowa i gladka konsystencje zakonczona przepieknym zapachem lodow waniliowych :)


Kolorek skojarzyl mi sie od razu z oslawionym juz Turkish Delight  od firmy Nars, chociaz jest troche ciemniejszy : 


Blyszczyk nie klei sie na ustach, nie wchodzi w zalamania skory, nalozony na usta daje bardzo naturalny, zdrowy efekt koncowy. Delikatne drobinki, zauwazalne w buteleczce na ustach sa minimalnie widoczne, wiec nie swiecimy sie jak dosco ball :)
Cena wywolawcza produktu : £ 4.99


W makijazu zawsze stawiam na mocniejsze oczy i delikatnieszy akcent na ustach, kolorki tego pokroju, plus wszystkie "nude" sa zawsze mile widziane w mojej kolekcji kosmetycznej :)
Jakie kolorki wy lubicie miec na ustach?Buziaki
beautystarlet 

Prezent od Świętego :) - Issey Miyake "L'eau d'issey"

  Hej all :)


     Chyba jednak nie bylam taka niegrzeczna w tym roku skoro i ja pod choinka znalazlam maly upominek zaadresowany do mnie :)



Swiety z prezentem trafil w dziesiatke.Nie od dzis wiadomo, ze mam totalnego bzika na punkcie wszelkiego rodzaju zapachow i kolejny flakonik w mojej kolekcji nie zaszkodzi :)


   L'eau d'issey jest dostepny od 1992-ego roku i jak widac bardzo dobrze sie trzyma na rynku , skoro po tak dlugim czasie nadal jest produkowany.Zapach jest bardzo swiezy,morski z delikatnie wyczuwalnymi nutkami kwiatowymi, umiescilabym go gdzies pomiedzy "Cool Water"Dawidoffa," Aqua di Gioia"Armaniego, a "Glow by J.Lo"Jennifer Lopez.



 Utrzymuje sie na skorze baaaardzo dlugo. Dwa psikniecia wystarcza aby swierza won podazala za nami przez dobrych 8 -10 godzin, jakze wydajny produkt !Zastanawiam sie czy nie nagrac filmiku z moja kolekcja wszystkich pachnidelek,co o tym sadzicie..?
Buziaki
beautystarlet


Prezenty świąteczne

Czesc dziewcznyny

 Jak Wam mijaja Swieta :) ?Mamy Boze Narodzenie ,wczesny ranek, kozystajac z tego, ze swiat jest jeszcze w lekkim letargu, przesylam garsc zdjec z moimi wlasnorecznie robionymi swieczkami upominkowymi dla najblizszych.



Przy robieniu kazdej jednej mialam ubawu co niemiara. Do ich wykonania uzywalam roznych materialow :



                             Kazda jedna jest utrzymana w swiatecznym klimacie :






Jak Wam sie podoba moja inwencja tworcza?Moze powinnam sie tym zajac "na powaznie":)?
Wesolych Swiat !!!
                                                                                              
                                                                                          beautystarlet 

Kici Kici czyli Koci Tag :)

Czesc dziewczyny

  Dzisiaj przygotowalam dla Was troche niecodzienna notke.TAG ten mialam zrobic na moim KANALE, jednak z braku czasu transferuje go na bloga, forma pisana jest na ta chwile wygodniejsza i mam nadzieje, ze te osoby, ktore bede TAGowala takze zechca na niego odpowiedziec, ale o tym za chwile.
  Atmosfera wigilijna, ktora juz wisi w powietrzu zabrala mnie kilka lat wstecz kiedy to jeszcze bylam w Polsce.Pamietm jak czesto wlasnie w ten szczegolny dzien czekalam az jeden z moich czworonogow dzielacych z nami mieszkanie przemowi :).Niestety takiej chwili nigdy nie doczekalam, chociaz kto wie, moze jak spalam ktorys opowiadal mi swoja histore zycia..?
  Kiedy wyjechalam z Polski musze powiedziec, ze bardzo brakowalo mi towarzystwa zwierzat.Bedac juz w Wielkiej Brytanii, pewnego roku dostalam akwarium w prezencie (ktore mam do tej pory KLIK :P)i pomimo, ze mialam juz mala czastke fauny w domu, to nie bylo jednak to samo, co wytarmoszenie futrzaka po grzbiecie...Kolejne lata mijaly.., az wreszcie ...pojawil sie pewien maly delikwent ... 




 Dzisiejszy post jest w calosci poswiecony mojemu szanownemu milusinskiemu kocurkowi, bez ktorego nie wyobrazam sobie juz egzystencji!Panie i Panowie,przedstawiam Wam Filemona!!!Zaczynamy :


1. Kiedy pupil zamieszkal w Twoim domu?
 Filemon pierwsze kroki u mnie w mieszkaniu postawil dwa lata i cztery miesiace temu :) Mial wtedy niecale dwa miesiace i niestety jeszcze bardzo plakal, wiec musialam go odniesc do jego mamy na jeszcze okres okolo dwoch  tygodni.



2. Skad sie wzial pomysl na takie, a nie inne imie?
Jak bylam mala bardzo lubilam ogadac kreskowke :"Przygody kota Filemona", gdzie glowny bohater, mial na nosku plamki :)


3. Jak to sie stalo, ze zamieszkal z toba?
Szczerze Wam sie przyznam, to byl przypadek.Kotka znajomej okocila sie wydajac na swiat gromatke przepieknych kociakow.Siedzielismy u niej pewnego wieczoru i zapragnelam zobaczyc malenstwa.Kiedy zobaczylam, teraz juz, moja puchata kulke bez dwoch zdan zarezerwowalam ja dla siebie.To byla milosc od pierwszego wejrzenia:)

4.Jakiej rasy jest Filemon?
Rodowity DACHOWIEC POSPOLITY, aczkolwiek musze przyznac, ze jak go zobaczylam po raz pierwszy bylam przekonana, ze ma w sobie cos z persa, poniewaz byl nieziemsko puchaty!Jednak z biegiem czasu jego siersc zrobila sie krotka jak u wiekszosci kotow.

5.Jaka jest Jego najwieksza zaleta?
Ma ich naprawde wiele.Wie o, ktorej godzinie wracam do domu i juz czeka przy drzwiach , rano kiedy tylko uslyszy budzik, lasi sie kolo mnie w oczekiwaniu na rychle napelnienie miski (co czasami moze byc irytujace, poniewaz zdaza mi sie nie wylaczyc budzika w dzien wolny i wtedy terroryzuje mnie swoimi wasami:P)Plus potrafi APORTOWAC JAK PIES!!!!

6.Jaka jest Jego najwieksza wada?
No coz kazdy czworonog ma swoje humory,Filemon tez.Potrafi capnac zabkami jesli nie jest w nastroju do pieszczot.Kiedy zas wlaczy mu sie program na bzikowanie,co sie zdarza po spozyciu porannego posilku, biega za nogami kiedy poruszam sie po mieszkaniu :P- i tez potrafi capnac pazurkiem ech...

7.Gdyby mogl przemowic w Swieta , jak myslisz,co by powiedzial..?
Czemu mne wykastrowalas..?! :D

8.Co twoj kocur robi w tym momencie?
To co zwykle kiedy siedze na lozku przed komputerem :): Bacznie czuwa nad ty co robie :)

Taguje : 
theoleskaaa.blogspot.com
xbebe18.blogspot.com
nissiax83.blogspot.com
www.iwetto.com
stylizacje.tv
figielka.wordpress.com

Oraz wszystkie inne kociary majace ochote na zrobienie tego TAG-u :)
Buziaki
                                                     buziaki




Moja pierwsza PANDORA

Czesc dziewczyny

  Dzisiaj mam zaszczyt przedstawic Wam moj najnowszy nabytek bizuteryjny, ktory byl moim marzeniem od niepmietnych czasow.
  Momentem, kiedy kupowalam bransoletke podzielilam sie z Wami na moim Twitterze , zaraz po wyjsciu ze sklepu.

  Bransoletka jest wykonana ze skory, model ktory wybralam jest podwojnie wiazany. Zdecydowalam sie na kolor perlowy, poniewaz jest bardzo neutralny i spokojnie bede mogla ja nosic na rozne okazje.



                              Poprosilam takze o jeden egzemplarz najnowszego katalogu: 



W ktorym prezentowana jest cala gama przeroznych blyskotek, tych z limitowanych edycjii jak i tych w stalej sprzedazy :





Najdrozsza zawieszka kosztuje,o zgrozo, 565 £!!!Moze prezent na gwiazdke 2025 :)???


Jak wiadomo bizuteria tej firmy nie jest tania i na razie nie planuje kupna zadnych ozdobek, jednak w niedalekiej przyszlosci kto wie.
Jako ze moja bransoletka jest wykonana ze skory moge na niej zawiesic maksymalnie 6 zawieszek, moze to i dobrze, nie rozpedze sie jak szalona z wydawaniem pieniedzy na kupno kolejnych swiecidelek, a wiem, ze tworzenie wlasnej Pandorki potrafi uzaleznic!


Takie szalenstwo zostawimy na dzien kiedy w moje lapki wpadnie srebrna wersja bransoletki.
Ja akurat mam Pandore, a wy?Macie tego typu bizuterie w swojej kolekcji?Wiem , ze na rynku sa takze dostepne inne,tansze odpowiedniki tego typu blyskotek.
 buziaki
beautystarlet

Swiateczne dekoracje w Tunbridge Wells

Czesc kochani!
  
  Dzisiaj przygotowalam dla Was garsc zdjec przedstawiajacych swiateczne przystrojenia sklepow, ktore praktycznie codziennie mijam zmierzajac do pracy , takie widoki umilaja cala podroz jak i naprawde potrafia poprawic nastoj, szczegolnie kiedy wizja zblizajacych sie osmiu godzin w pracy wpedza nas w poranna depreche  :)
    Enjoy :
Kwiaciarnie adekwatnie przygotowane do okresu swiatecznego :)






                                 CH Victoria Place Centre,badz Westfield - jak kto woli :)



(mega ogromne drzewko,ktore nie zmiescilo mi sie w kadrze lol)

(a tutaj jego czubek :P)




Najdrozszy jubiler w Tunbridge Wells (ponoc nawet rodzina krolewska tutaj sie zakupowala :P)



Dom towarowy Hoopers :





I cala reszta zdjec, ktore udalo mi sie zrobic :











Ktore zdjecie najbardziej Wam sie podoba?Buziaki

ania








Czterech wspaniałych

Czesc dziewczyny 

    Dzisiaj przygotowalam dla Was mini przeglad moich ulubionych lakierow do paznokci, ktore jak tylko dzien mi na to pozwala, nosze na paznokciach w okresie jesienno-ziomowym.
   Ktos mi kiedys zadal zabawne pytanie: Wiesz jaka jest roznica pomiedzy kobieta ,a mezczyzna w kwestii odrozniania kolorow?Kiedy facetowi pokazesz czerwony kolor i zapytasz go jaki kolor widzi - odpowie czerwony, podczas gdy kobieta bedzie sie zastanawiala nad malinowa, a wisniowa miedzia :P" ,powiedzcie, ze tak nie jest, jak jest  :D
  W ten oto sposob prezentuje sie zestaw moich, uogulniajac(zeby plec przeciwna nie poczula sie urazona ;> ), czerwieni w roznych odcieniach :



                                                                  nails inc. "St. James"
 Na pierwszy rzut oka kolor jeszcze bedac w butelce moze reflektowac bardzo delikatnymi drobinkami, jednak po nalozeniu na paznokcie otrzymujemy przepiekna matowa czerwien z odcieniem malinowym .To jest moj ostatni nabytek, o ktorym wspominam w moim filmiku z zakupami poczynionymi w Polsce klik .Stosunkowo dobre krycie otrzymujemy juz po nalozeniu pierwszej warstwy (jednak po takiej aplikacji szybko odpryskuje).Cena - dodatek do gazety :P



Top Shop "One hot minute"
Fantastyczna matowa czerwien idaca delikatnie w stron  burgundy.Wykonczenie zupelnie matowe, bez zadnych refleksow.Pelne krycie plytki otrzymujemy po aplikacji dwoch warstw.Cena - £4


L.A.Colors  "Sparkling fuchsia"
Delikatny roz z drobnym brokatem wmieszanym w calosc.Patrzac na lakier pod slonce, dopatrujemy sie subtelnej,fioletowej poswiaty.Lakier jest dosyc transparentny, wiec potrzebujemy nawet do trzech warstw aby byl widoczny.Ogromnym plusem tego lakieru jest jego dlugotrwalosc, mam go juz ponad rok, a konsystencja jest wciaz taka sama ! Cena - £1


Top Shop "Blitz"
Na  konie moj faworyt .Czeresniowa gleboka czerwien z rdzawo-zlota, metaliczna poswiata.Niekwestionowany swiateczny kolor!Dwie warstwy daja pelne krycie.Cena - £4


Macie takie swoje czerwienie?Jesli tak dajcie znac, ktore sa waszymi ulubionymi :)buziaki

                                     beautystarlet