Kici Kici czyli Koci Tag :)

Czesc dziewczyny

  Dzisiaj przygotowalam dla Was troche niecodzienna notke.TAG ten mialam zrobic na moim KANALE, jednak z braku czasu transferuje go na bloga, forma pisana jest na ta chwile wygodniejsza i mam nadzieje, ze te osoby, ktore bede TAGowala takze zechca na niego odpowiedziec, ale o tym za chwile.
  Atmosfera wigilijna, ktora juz wisi w powietrzu zabrala mnie kilka lat wstecz kiedy to jeszcze bylam w Polsce.Pamietm jak czesto wlasnie w ten szczegolny dzien czekalam az jeden z moich czworonogow dzielacych z nami mieszkanie przemowi :).Niestety takiej chwili nigdy nie doczekalam, chociaz kto wie, moze jak spalam ktorys opowiadal mi swoja histore zycia..?
  Kiedy wyjechalam z Polski musze powiedziec, ze bardzo brakowalo mi towarzystwa zwierzat.Bedac juz w Wielkiej Brytanii, pewnego roku dostalam akwarium w prezencie (ktore mam do tej pory KLIK :P)i pomimo, ze mialam juz mala czastke fauny w domu, to nie bylo jednak to samo, co wytarmoszenie futrzaka po grzbiecie...Kolejne lata mijaly.., az wreszcie ...pojawil sie pewien maly delikwent ... 




 Dzisiejszy post jest w calosci poswiecony mojemu szanownemu milusinskiemu kocurkowi, bez ktorego nie wyobrazam sobie juz egzystencji!Panie i Panowie,przedstawiam Wam Filemona!!!Zaczynamy :


1. Kiedy pupil zamieszkal w Twoim domu?
 Filemon pierwsze kroki u mnie w mieszkaniu postawil dwa lata i cztery miesiace temu :) Mial wtedy niecale dwa miesiace i niestety jeszcze bardzo plakal, wiec musialam go odniesc do jego mamy na jeszcze okres okolo dwoch  tygodni.



2. Skad sie wzial pomysl na takie, a nie inne imie?
Jak bylam mala bardzo lubilam ogadac kreskowke :"Przygody kota Filemona", gdzie glowny bohater, mial na nosku plamki :)


3. Jak to sie stalo, ze zamieszkal z toba?
Szczerze Wam sie przyznam, to byl przypadek.Kotka znajomej okocila sie wydajac na swiat gromatke przepieknych kociakow.Siedzielismy u niej pewnego wieczoru i zapragnelam zobaczyc malenstwa.Kiedy zobaczylam, teraz juz, moja puchata kulke bez dwoch zdan zarezerwowalam ja dla siebie.To byla milosc od pierwszego wejrzenia:)

4.Jakiej rasy jest Filemon?
Rodowity DACHOWIEC POSPOLITY, aczkolwiek musze przyznac, ze jak go zobaczylam po raz pierwszy bylam przekonana, ze ma w sobie cos z persa, poniewaz byl nieziemsko puchaty!Jednak z biegiem czasu jego siersc zrobila sie krotka jak u wiekszosci kotow.

5.Jaka jest Jego najwieksza zaleta?
Ma ich naprawde wiele.Wie o, ktorej godzinie wracam do domu i juz czeka przy drzwiach , rano kiedy tylko uslyszy budzik, lasi sie kolo mnie w oczekiwaniu na rychle napelnienie miski (co czasami moze byc irytujace, poniewaz zdaza mi sie nie wylaczyc budzika w dzien wolny i wtedy terroryzuje mnie swoimi wasami:P)Plus potrafi APORTOWAC JAK PIES!!!!

6.Jaka jest Jego najwieksza wada?
No coz kazdy czworonog ma swoje humory,Filemon tez.Potrafi capnac zabkami jesli nie jest w nastroju do pieszczot.Kiedy zas wlaczy mu sie program na bzikowanie,co sie zdarza po spozyciu porannego posilku, biega za nogami kiedy poruszam sie po mieszkaniu :P- i tez potrafi capnac pazurkiem ech...

7.Gdyby mogl przemowic w Swieta , jak myslisz,co by powiedzial..?
Czemu mne wykastrowalas..?! :D

8.Co twoj kocur robi w tym momencie?
To co zwykle kiedy siedze na lozku przed komputerem :): Bacznie czuwa nad ty co robie :)

Taguje : 
theoleskaaa.blogspot.com
xbebe18.blogspot.com
nissiax83.blogspot.com
www.iwetto.com
stylizacje.tv
figielka.wordpress.com

Oraz wszystkie inne kociary majace ochote na zrobienie tego TAG-u :)
Buziaki
                                                     buziaki




1 comment:

  1. też mam moją kociczke przygarniętą. Ona i jej siostra miały zostać wrzucone do rzeki ale szwagier i jego kumpel pojechali do ich kumpla i każdy wziął kotka. I tak mam kociczkę :) we wrześniu minęło 4 lata jak mieszka z nami w domciu a na dwór wychodzi tylko jak jest powyżej 20 na smyczy :D

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE