Moja pierwsza PANDORA

Czesc dziewczyny

  Dzisiaj mam zaszczyt przedstawic Wam moj najnowszy nabytek bizuteryjny, ktory byl moim marzeniem od niepmietnych czasow.
  Momentem, kiedy kupowalam bransoletke podzielilam sie z Wami na moim Twitterze , zaraz po wyjsciu ze sklepu.

  Bransoletka jest wykonana ze skory, model ktory wybralam jest podwojnie wiazany. Zdecydowalam sie na kolor perlowy, poniewaz jest bardzo neutralny i spokojnie bede mogla ja nosic na rozne okazje.



                              Poprosilam takze o jeden egzemplarz najnowszego katalogu: 



W ktorym prezentowana jest cala gama przeroznych blyskotek, tych z limitowanych edycjii jak i tych w stalej sprzedazy :





Najdrozsza zawieszka kosztuje,o zgrozo, 565 £!!!Moze prezent na gwiazdke 2025 :)???


Jak wiadomo bizuteria tej firmy nie jest tania i na razie nie planuje kupna zadnych ozdobek, jednak w niedalekiej przyszlosci kto wie.
Jako ze moja bransoletka jest wykonana ze skory moge na niej zawiesic maksymalnie 6 zawieszek, moze to i dobrze, nie rozpedze sie jak szalona z wydawaniem pieniedzy na kupno kolejnych swiecidelek, a wiem, ze tworzenie wlasnej Pandorki potrafi uzaleznic!


Takie szalenstwo zostawimy na dzien kiedy w moje lapki wpadnie srebrna wersja bransoletki.
Ja akurat mam Pandore, a wy?Macie tego typu bizuterie w swojej kolekcji?Wiem , ze na rynku sa takze dostepne inne,tansze odpowiedniki tego typu blyskotek.
 buziaki
beautystarlet

4 comments:

  1. też podobają mi się bransoletki Pandora :)

    ReplyDelete
  2. Mam, posiadam - srebrna, cała w zawieszkach. Kazda przypomina mi o czyms. Niedługo bede kompletowac nastepna ;))

    ReplyDelete
  3. Mam i uwielbiam ją :) Bransoletki Pandory są jedyne i niepowtarzalne :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE