Swiateczne dekoracje w Tunbridge Wells

Czesc kochani!
  
  Dzisiaj przygotowalam dla Was garsc zdjec przedstawiajacych swiateczne przystrojenia sklepow, ktore praktycznie codziennie mijam zmierzajac do pracy , takie widoki umilaja cala podroz jak i naprawde potrafia poprawic nastoj, szczegolnie kiedy wizja zblizajacych sie osmiu godzin w pracy wpedza nas w poranna depreche  :)
    Enjoy :
Kwiaciarnie adekwatnie przygotowane do okresu swiatecznego :)






                                 CH Victoria Place Centre,badz Westfield - jak kto woli :)



(mega ogromne drzewko,ktore nie zmiescilo mi sie w kadrze lol)

(a tutaj jego czubek :P)




Najdrozszy jubiler w Tunbridge Wells (ponoc nawet rodzina krolewska tutaj sie zakupowala :P)



Dom towarowy Hoopers :





I cala reszta zdjec, ktore udalo mi sie zrobic :











Ktore zdjecie najbardziej Wam sie podoba?Buziaki

ania








5 comments:

  1. Wszystkie są cudne;) Zazdroszczę Ci codziennej wędrówki przez te wszystkie widoki, ale pewnie wystawy kuszą żeby coś kupić, nie? ;)

    ReplyDelete
  2. lobuzico wyprzedzilas mnie z tym pomyslem....juz mialam naszykowane fotki swiatecznych dekoracji do edycji....a tu bomba.....ale i tak dodam :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam święta a takie dekoracje mogę oglądać godzinami :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE