Babyliss Pro 235 styler




  

   Dziś chciałabym przedstawić  Wam mój najnowszy nabytek gadżeciarski, jakim jest prostownica do włosów firmy Babyliss, model pro 235.
  Do kupna nowego urządzenia ujażmiającego moje "ni to kręcone,ni to proste" włosy przymierzałam sie juz od tygodni(wierzcie mi, kiedy moja czupryna wyschnie metoda naturalną (czyt.: no hairdryer :P)łzy aż cisną się do oczu..,nad czołem po obu stronach głowy mam tzw jaskółki, bądz także znane innym "wicherki", końcówki zwykle zaczynają żyć swoim własnym życiem wywijając się na wszystkie strony świata).
   Prostownica, której używałam do tej pory niestety dokonała swojego żywota i chcąc czy nie chcąc byłam zmuszona do nabycia nowej .
  Myslałam o kupnie GHD, jednak cena tej trochę mnie przystopowała -100 funtów(??!!!) nie chodzi sobie ulicą ;).Moja Babyliss w promocji poświątecznej kosztowała tylko 49 !!!Jest objęta czteroletnią gwarancją, gdzie istnieje przedłużenie jej o rok po zarejestrowaniu się na oficjalnej stronie firmy. 



  Prostownica ma opływowy i gładki kształt, co umożliwia tworzenie precyzyjnych jak i delikatnych fal. Grzałka ma 20 różnych ustawień temperatury(najwyższe siega 235-ciu stopni celcjusza)plus ma wbudowany czujnik automatycznego "offa", na wypadek gdybyśmy zapomniały jej wyłączyć. Grzałki są wykonane z ceramiczno-tytanowego tworzywa.



   Zależalo mi na kupnie prostownicy, która błyskawicznie by sie nagrzewała i już przy pierwszym przeciągnieciu po włosach, idealnie je wygładzała, bez koniecznosci nanoszenia żadnych poprawek.


   Urządzenie jest bardzo lekkie, w dłoni lezy idealnie.Jej stosunkowo długi przewód umożliwia swobdniejsze manewrowanie oraz swobodniejszą stylizację włosów.
   Do zestawu dołaczony jest także czarny pokrowiec z logo marki.Dlaczego akurat kolor różowy..?Dostojniej i bardziej "posh" prezentuje się na mojej toaletce :D
  Prostujecie włosy? Dajcie znać jakich prostownic używacie i czy sa warte uwagi.buziaki
                                                                           beautystarlet
   

5 comments:

  1. Ja nie prostuję, ale układam przy pomocy suszarko - lokówki. W sumie efekt wychodzi bardzo podobny, ale końcówki są w lepszej kondycji. Też zdecydowałam się na markę Babyliss :D I jestem bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  2. Dobra firma,więc pewnie i prostownica będzie świetna:)

    ReplyDelete
  3. fajny gadzecik...zadowalajacego uzywania zycze!

    ReplyDelete
  4. tez mam w tym samym miejscu wicherki po obu stronach:( jak długo po tej prostownicy utrzymuje sie efekt prostych włosów bez wicherków? moja niestety ok.2 h chyba,że pada deszcz lub jest wilgotno to już w ogóle krócej.Teraz chcę kupić nową prostownicę ,która upora się z moimi wicherkami.Polecasz tą?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efekt prostych włosów trzyma się cały dzień,pod warunkiem tak jak wspomniałaś-nie ma deszczu ani wilgoci,ponieważ wtedy żadne kosmetyki świata mi nie pomagają..:/Walka z żywiołem jest nie do wygrania eh...W innym wypadku,prostownica spisuje się na 5+,buziaki

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE