Dieta Dukana - postanowienie noworoczne :)

Czesc dziewczyny

  Z ostatnim dniem kazdego roku, wiekszosc z nas zaklada sobie postanowienia noworoczne, ktore mniej, badz bardziej sukcesywnie wprowadza w swoje zycie, ja nie zostalam w tyle i takowe sama sobie obralam.
  Przez ostatnie tygodnie przybylo mi tu i owdzie, wiec czas najwyzszy bylo cos z tym zrobic.

                                                CEL : zrzucic zbedny nadbagaz
                                                      BRON : Dieta Dukana


  
   Nie jestem dietetyczka - to  tak gwoli wstepu, ale wiem, ze ta forma odchudzania nie jest odpowiednia dla wielu osob, a w tym ludzi majacych problemy z nerkami.W takim wypadku warto jest zasiegnac porady lekarza, poniewaz wysoki wskaznik spozywanego bialka bardzo je obciaza i utrudnia ich normalne funkcjonowanie. 
  Dieta Dukana, zwana takze proteinowa stawia na spozywanie duzej ilosci bialek, ktore w swoim skladzie zawieraja duze ilosci reszt aminokwasow, trudnych do rozbicia , dlatego tez  nasz organizm jest zmuszony do wytworzenia wiekszej ilosci energii aby je moc strawic. Bialka ze wzgledu na swoja powiklana budowe sa trawione powoli, nadajac nam uczucie sytosci na dluzej.
   Diete rozpoczelam wraz z wejsciem w Nowy Rok, czyli pierwszego stycznia.Moim celem jest zgubienie 4-ech  kilogramow, co w zasadzie jest szybkie do osiagniecia.
 Aktualnie jestem na etapie fazy pierwszej, czyli wcinam BIALKO, BIALKO I JESZCZE RAZ BIALKO .



  Diete Dukana stosowalam w przeszlosci z bardzo zadowalajacymi efektami, dlatego tez postanowilam do niej powrocic ponownie.
  Przy tego typu systemie odzywiania wcale nie odczuwam, ze stosuje diete, poniewaz wszystkie produkty spozywam na porzadku dziennym, tylko w nieco innej kombinacji.
  Faza pierwsza, na pozor najciezsza, obfituje tak naprawde w ogromna ilosc skladnikow, ktore moza laczyc na wiele sposobow, przyrzadzajac przy tym wspaniale posilki.




 Jesli chcecie sie dowiedziec wiecej na temat tej diety zapraszam TUTAJ - jest to oficjalna strona Dr. Dukana .Jesli jestescie ciekawe jakie posilki spozywam, zapraszam na mojego Twittera
     Stosowalyscie kiedys jakas diete..?Moze tak jak ja zaczelyscie jakas z rozpoczeciem roku 2013-ego?Buziaki

                                                                                                      beautystarlet
                                                                                        

  AKTUALIZACJA:
Kochane wiem, nie od dzis wiadomo, ze kluczem do utraty wagi jest takze aktywnosc fizyczna, o ktorym nie wspomnialam w glownej czesci notki.Nie chodze do silowni jednak codziennie rano spedzam pol godziny na intensywnym marszu do pracy (zrezygnowalam z  autobusu) gdzie nastepnie jestem przez osiem godzin na nogach - kazda forma ruchu sie liczy, prawda :)?Wierzcie mi, po powrocie do domu czuje sie jakbym wrocilam z jakiego rajdu :).Buziaki

6 comments:

  1. proszę cię tylko nie ta dieta , przecież twórca jej siedzi w więzieniu za zniszczenie zdrowia wielu ludzi , poczytaj o tym proszę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej,nie twierdze przeciez, ze jest to najzdrowszy sposob na odchudzanie i nikogo do tej diety nie namawiam.W moim przypadku dieta zadzialala pierwszym razem,kiedy stosowalam ja przez miesiac dwa lata temu dlatego stosuje ja jeszcze raz,buziaki

      Delete
  2. Ja diet nie stosuję :). Uważam, że najlepszym sposobem są ćwiczenia :)

    ReplyDelete
  3. To niezbyt udany wybór.

    Lepiej od razu zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze a nie "przez chwilę" stosować szkodzące diety.

    ReplyDelete
  4. byłam na Dukanie przez miesiąc.. never again! uważaj proszę.. 4 kg zrzucisz zmieniając tylko delikatnie nawyki żywieniowe ;)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE