Moimi oczami :zima w Tunbridge Wells

    Dzisiaj mam dla Was szybciutki post :) Jak zapewne wiecie Wielka Brytanie wreszcie odwiedzila prawdziwa zima.Kraj jest sparalizowany,szkoly pozamykane,auta z trudnoscia przedzieraja sie przez zaspy,a ja sie ciesze jak male dziecko :).Widok bialego puchu zawsze wywoluje usmiech na mojej twarzy ,mamy sniegu co nie miara !Oto kilka zdjec, ktore udalo mi sie dzisiaj zrobic, mam nadzieje oddaja ducha tej  mroznej pory roku, enjoy :






 


                           Ktore podoba sie Wam najbardziej..?Buziaki

                                                                                             beautystarlet

6 comments:

  1. lubię ciemność, ale tu mnie przeraziła ;) nie wiem dlaczego :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam taką zimę! Świeży śnieg, wszystko jest białe i wygląda jak w bajce :)

    ReplyDelete
  3. A ja już bym chciała wiosnę!

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE