Nowe błyskotki w mojej kolekcji


  Jesli chodzi o kupowanie bizuterii, to musze Wam powiedziec, ze nie naleze do osob, ktore wybitnie szaleja na punkcie tego typu akcesoriow.Moja kolekcja jest dobrze wyposazona, posiadam praktycznie wszystko czego potrzebuje i zawsze znajde w niej odpowiedni element do wykonczenia calosc stroju.
  Czasami jednak zdarzy mi sie "odchylenie" od mojej normy, gdzie jak juz wejde do sklepu to kupuje hurtowo :



Tym razem padlo na Claire's accessories.Sklep mozna powiedziec, dla nastolatek, jednak na tyle dobrze wyposazony, ze nawet starsze osoby moga znalesc cos dla siebie.

  W sklepie zwykle mozna trafic na atrakcyjne promocje," buy 1 get 1 free","buy 2 get 3rd free" i na to druga wlanise sie zalaplam w dziale z kolczykami :




Nie moglam takze przejsc obojetnie kolo przeslodkiego naszyjnika w postaci sowy z ogromnymi slepiami :

                                  
         Na sam koniec siegnelam jeszcze po mega duza spinke- roze, moje wlosy juz sa na tyle dlugie, ze moge sobie pozwolic na coraz to nowsze upiecia(zapuszczamy,zapuszczamy,zapuszczamy) :


W kwestii koloru i materialu z jakiej dana rzecz jest wykonana ,w moim przypadku wygrywa srebro, jednak do mojego wczorajszego zestawienia ubran najbardziej odpowiednim kolorem byl zloty, stad tez taki, a nie inny kolor.
Jaki typ bizuterii jest waszym ulubionym?Preferujecie zloto czy srebro?Buziaki
 beautystarlet

5 comments:

  1. Kochana fajne błyskotki. Powiem ci że ja też mam ostatnio fiola na punkcie biżuterii. Zwłaszcza w trakcie wyprzedaży gdzie można np kolczyki kupić już za 10 zł.

    ReplyDelete
  2. przepiękna biżuteria, uwielbiam złoto!:)

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się te duże łezki :)

    ReplyDelete
  4. kolczyki z sopelkami piękne :D

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE