Proszek nadający objętość włosom..?


  Ere boomu na suche szampony do wlosow mamy juz za soba (kto chociaz raz w zyciu przetestowal jeden - palec do gory!).Okazalo sie, ze wypuszczenie takiego produktu na rynek przez szereg roznych firm byl niekwestionowanym hitem.Suche szampony rozchodzily sie jak swieze buleczki, a kosmetyczny swiatek az huczal od nowego ulubienca tlumow. Suchy szampon nie tylko odswiezal wlosy ale rowniez nadawal im objetosci.
  Kosmetyczni giganci nie spoczeli na laurach i powrocili do nas z nowym "proszkopodobnym" kosmetykiem, ktory jak na moje oko jest na calkiem dobrej drodze do zdetronizowania suchego szamponu jako kosmetyku do nadawania efektu burzy wlosow na glowie.W moje rece wpadl puder do stylizacji z firmy Schwarzkopf:
   



Kosmetyk, podobnie jak suchy szampon, swoja struktura przypomina zasypke dla niemowlat - bialy, delikatny puszek.Braciszek suchego szamponu nie zawiera jednak w swoim skladzie skrobi, ani innych substacji wchlaniajacych loj dlatego po aplikacji nasze wlosy nie matowieja i nadal sie blyszcza.






























    Tak jak deklaruje producent, proszek po roztarciu w dloniach momentalnie ginie, jednak nadal jest wyczuwalny na powierzchni skory.Moje pierwsze wrazenie po aplikacji kosmetyku ,na moje z natury cienkie wlosy, jest jak najbardziej pozytywne !Po wmasowaniu pudru u nasady czupryny i delikatnym roztrzepaniu jej palcami, roznica w objetosci wlosow jest widoczna w mgnieniu oka.Wlosy staja sie puszyste i miekkie.
  Jedna rzecza, ktorej nie potrafie zidentyfikowac jest jego zapach - nie da sie jego do niczego porownac !Nie pachnie, nie smierdzi.., jest po prostu... inny :)

 Za opakowanie 10g zaplacilam 4 £.W UK dostepny jest takze puder do stylizacji z VO5, kosztujacy 4,20£  za 7g produktu.

  Uzywalyscie juz takiego specyfiku?Jesli tak to z jakiej firmy?Jakie sa wasze pierwsze wrazenia?Buziaki
                                                              beautystarlet

7 comments:

  1. Fryzjerka mi nim sypnęła, ale niestety efekt nie wzbudził mojego zachwytu na tyle żebym go kupiła ;)

    ReplyDelete
  2. Ja używam takiego pudru z got2be i bardzo go lubię ale u mnie włosy po użyciu proszku nie są mięciutkie i milutkie. Proszek ma coś w sobie, że owszem tworzy burzę włosów ale w tym samym czasie robi je sztywne i nie miłe w dotyku. Raczej używam tego proszku na większe imprezy.

    ReplyDelete
  3. a ja za jego pomocą układam codziennie włosy i nie zamieniłabym tego produktu na żaden inny!
    ja nie rozcieram go za pomocą dłoni a aplikuję bezpośrednio na skórę głowy.
    jak dla mnie jest rewelacyjny a efekt burzy włosów utrzymuje się u mnie cały dzień!

    ReplyDelete
  4. zastanawilam się kiedyś nad jego zakuprem, ale nie do konca jestem przekonana co do jego działania:)

    ReplyDelete
  5. Nie widać go na ciemnych włosach?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie,proszek po aplikacji staje sie przezroczysty i ginie na wlosach :)

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE