Plastry kolagenowe pod oczy "Crystal Collagen Gold Powder Eye Mask"

    
    Jak często zdarza się wam kupić jakiś produkt i zakochać sie w nim bezpamietnie od pierwszego użycia?Ja zdecydowanie należę do grupy osób, które takich objawień doznaja stosunkow rzadko, dlatego jesli już takie nastąpi, poczuwam się do obowiazku podzielenia sie radosną nowiną ze światem :)



  Na plastry natrafiłam zupełnie przypadkowo, kiedy szukałam w internecie ksmetyków pielegujacych delikatną skóre pod oczami, ponieważ ostatnio zauważyłam, że ta właśnie ta okolica w szczególnosci szybko mi sie przesusza i wymaga ekstra opieki.
  Z dosyć dużym dystansem podeszłam do całego przedsiewziecia, a skusiłam sie na wypróbowanie "super produktu" tylko ze wzgledu na cenę ( £ 3.79 za 10 podwójnych sztuk),plus dodatkowo bałam sie,czy aby nie dostanę reakcji alergicznej.
  W opakowaniu znajduja sie dwa specjalnie wyprofilowane plastry, zatopione w aktywnym plynie. Maseczki zawierają w swoim składzie bio-collagen (cokolwiek to oznacza :D), który wraz z innymi składnikami ma za zadanie efektywnie zminimalizować uczucie zmęczonych oczu, wygładzić niewielkie i płytkie zmarszczki na skórze, zniwelować sińce i usunąć opuchliznę.



      Plastry nakładam  na oczyszczoną skóre co drugi dzien, na około 20 minut i pomimo, że nie jest to taka częstotliwość jaką zaleca producent (codziennie), wyniki mojego użytkowania są zniewalające.Pierwsze efekty widać już zaraz po usunięciu plastrów ze skóry !Skóra jest bardziej napięta, bardziej jędrna, a zmarszczki wygładzone.Wiecie jak bardzo wrażliwa jest moja okolica oczu,więc kolejnym problemem, którego sie obawiałam, było potencjalne pojawienie sie reakcji alergicznej.Ku mojej uldze, żadnych zmian skórnych nie zaobserwowałam!



     Nie na darmo, kiedy wpisałam ich nazwę w wyszukiwarkę, pokazało mi sie mnóstwo azjatyckich stron.Azjatki słyną z niezkazitelnej cery i z chęcią testują coraz to nowsze metody zatrzymywania czasu, więc pomyślałam :"raz kozie śmierć.
  Dzisiaj z całą odpowiedzialnoscią mogę wam serdecznie polecić te małe  cudeńka, cena jak widzicie jest kapitalna,a działanie powalające!


5 comments:

  1. skoro dzialaja i to za taka cene to poprosze o wiecej szczegolow :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana wpisz nazwe na ebayu,wyskoczy ci mnostwo sprzedawcow :)

      Delete
  2. znam takie plasterki polskich firm :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE