Doceń to co masz

 Dzisiejsza rozmowa z mamą przypomniała mi jak bardzo powinnam być wdzięczna za to co mam w życiu.
  Nie jest tego wybitnie dużo, nie śpię na łóżku rodem z królewskich komnat, nie jeżdżę mega wypasionym autem, a chodzę na piechotę, bądź jeżdżę autobusem, nie noszę markowych ubrań, nie jadam w restauracjach, nie mogę spełnić każdej jednej swojej zachcianki i często muszę dwa razy zastanowić się zanim coś kupię...
  Jednak na głowę mi nie kapie,nie przymieram głodem i na czas opłacam rachunki.Od czasu do czasu pozwolę sobie na chwilę szaleństwa co przypomni mi.., że ŻYJE...
  Pewnie nie raz będzie miała miejsce sytuacja, gdzie w chwili kryzysu zdarzy mi się "zazdrościć", pewnie nie raz będę zła, że nie mogę mieć tego czego chcę w danej chwili...Fakt.., nie mam wszystkich dobrodziejstw świata i pewnie nigdy nie kupie sobie najnowszego modelu Bently'a..,bo mnie nie będzie stać...
  Jednak mam coś CENNIEJSZEGO.Jestem w posiadaniu czegoś bez czego nie mogłabym doświadczać wszystkiego o mnie spotyka na ziemi...Jestem  ZDROWA i mam siły aby stawiać czoła problemom.Mogę marzyć, snuć plany na przyszłość, śmiać się i płakać..!



   W przeciągu ostatnich 4 tygodni dowiedziałam się, że u dwóch osób, które dobrze znam wykryto...nowotwór...
    Więc zanim następnym razem coś ci nie wyjdzie i będziesz miał wszystkiego dosyć, weź pod uwagę fakt, że masz drugą szansę na poprawienie się, podczas gdy inni już jej nigdy nie dostaną...
beautystarlet

5 comments:

  1. dobitnie napisane, ale to sama prawda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To byl dla mnie konkretny kopniak w tylek,ktory sprowadzil mnie do pionu i wyprostowal tok myslenia,buziaki

      Delete
  2. Jest jak jest,zycie juz tak niestety jest skonstruowane!Myslenie pozytywne i glowa do gory!!!
    A co do tej obrzydliwej szczesciary i farciary...to od razu mi sie matura z geografii przypomniala :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE