PandoraLand - moja pierwsza zawieszka!



        Do kupna pierwszej zawieszki z Pandory zbierałam się już od dobrych kilku miesięcy.Od kiedy kupiłam swoją bransoletkę, która możecie zobaczyć TUTAJ  obiecałam sobie, że pierwsza wisząca ozdoba, bądź koralik pojawią się stosunkowo szybko, tym bardziej, że w okresie kiedy zostałam jej szczęśliwą posiadaczką panował szał zakupów świątecznych, gdzie firma wypuściła na rynek swoja kolekcję świąteczną.
    Jedna świąteczna zawieszka wybitnie mi wpadła w oko, niestey jako że odwlekałam jej zakup, Święta minęły, a kolekcja zniknęła ze sklepowego asortymentu.
  Niesmak i żal do samej siebie pozostał na kilka dobrych miesięcy, aż do przedwczoraj...




    Okazało się bowiem, że zawieszka na widok której tak bardzo się śliniłam ;), nadal jest dostępna w regularnej sprzedaży :D !


Może i ten jakże magiczny dla wielu osób czas jest już za nami i sam motyw nie bardzo nawiązuje do pory roku, ale co tam, mnie nadal nieziemsko się podoba i to ja będę ją dziarsko  nosiła :) Oto przed wami w całej swojej okazałości:  

    GINGERBREAD MAN


Zawieszka kosztuje 30 funtów.Jest wykonana ze srebra i wypełniona brązową emalią wewnątrz ludzika.


    Sposób w jaki cała biżuteria jest prezentowana, pakowana, a następnie przekazywana kupującemu, gdzie każdy szczegół jest dopracowany prawie do perfekcji sprawia, że zakupy w Pandorze są czystą przyjemnością !
   Kolekcjonujecie Pandorę?A może jesteście fanatyczkami innej firmy?Osobiście jeszcze bardzo  podobają mi się kompletowane bransoletki naszej rodzimej firmy Apart, kto wie, może gdy skończę Pandorę..:)?buziaki

beautystarlet

13 comments:

  1. Słodka zawieszka :)) Pandora niestety bardzo uzależnia ;p

    ReplyDelete
  2. Nie moje gusta.
    Szczerze uważam że 80% nosi Pandore bo wszyscy wiedzą że to Pandora i że to niezbyt tania rzecz. Jak dla mnie nie dziekuje, choć przyznaje... ciastek uroczy :)
    Nie chcę broń Boże Cię urazić.

    Pozdrawiam Cieplo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana wyrazilas swoja opinie:P,absolutnie mnie nie urazilas,nie wszyscy musimy przepadac za tym samym :)?Buziaki

      Delete
  3. I ja zaczęłam swoją przygodę z Pandorą. Kolejną zawieszkę miałam dostać na urodziny, ale jakoś darczyńca sobie zapomniał że kazał sobie wybrać ... po ślubie sobie odbiję. Obecna wiosenna kolekcja też cudna.
    Klips z Bratkami mi się marzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiosenna kolekcja tez mi wpadla w oko,a w szczegolnosci koralik z rozowyk kwiatkiem- cudo :)Jednak mam wizje co do mojej bransoletki i niestety ten koralik nie wpasowalby sie w calosc..:/

      Delete
  4. Gratuluje pierwszej zawieszki piękne są te zawieszki z Pandory

    ReplyDelete
  5. Ja mam totalnego fiola na punkcie zawieszek Thomas Sabo-np.taka-moj ulubieniec ;)
    http://www.dermarkenjuwelier.de/ThomasSabo-Schmuck/CharmClub/CharmThemen/VielGlueck/Thomas-Sabo-Charm-Anhaenger-DC0014-161-6.html

    ReplyDelete
  6. Piękna jest :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    ReplyDelete
  7. Mam, kolekcjonuje. Mam cała jedna bransolete. Choc od jakiegos czasu jakos mi przeszlo, byl na to szał ;) ale przydaloby sie cos kokupic kolorowego, wiosennego ;) słodziak ten ludzik.

    ReplyDelete
  8. Niby zwykła zawieszka, ale w taki sposób zapakowana, że nabiera całkiem innego znaczenia :)
    Buziaki!

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE