Ranking przystojniaków na Dzień Kobiet!

    Przeglądając dzisiejsze posty na blogach, natknęłam się na kilka wpisów, poruszających atrakcyjność  płci przeciwnej, a ściślej mówiąc tematykę tych Panów, na widok, których miękną nam kolana i w głowie aż się kręci.
      Jako że jutro mamy swoje Święto moje drogie Panie(Dzień Kobiet for Gods sake !), oto przedstawiam wam garść zdjęć facetów, z którymi z chęcią wybrałabym się na obiad/kolację :

    Jako pierwszy w rankingu plasuje się MATT BOMER znany z serialu "White collar", natomiast aktualnie najsilniejszy pretendent  do odtwórcy Christiana Grey'a w ekranizacji słynnego erotyku "50 shades of Grey"- JA JESTEM NA TAAAK!!!

Następnie zaraz za (mam nadzieję przyszłym) Panem Grey'em z chęcią spędziłabym czas z ...
 PAULEM WALKEREM gorącym blondynem znanym z serii filmów "Szybcy i wściekli"...

...jak i jego kolegą z planu - VINEM DISELEM (zawsze ciągnęło mnie do "bad boy'ów")

Nie mogę także zapomnieć o polskich akcentach w postaci 
LIBERA...

...i mega przystojnego KUBY BŁASZYKOWSKIEGO

Gdyby skontaktował się ze mnią NE-YO ...

..nie odmówiłabym spotkania,chociaż nadal miałabym nadzieję,ze dostane wiadomość od...
..JAREDA LETTO aktora i jednocześnie frontmana grupy 30 Seconds of Mars...

...jak i Chace'a Crawford'a, odtworcy Nate'a 
 z "Gossip Girl"

To są pierwsi faceci przychodzący mi do głowy w odniesieniu,do ,nazwijmy to przewrotnie,  infantylnego zadurzenia :D. Jakie są wasze typy?Może podobne do moich?Dajcie znać w komentarzach! Bądź jak macie chwilę ,zapraszam do napisania posta o ,którym mam nadzieję będę poinformowana :)! Ja zmykam dalej pakować walizkę na jutrzejszy wyjazd do Paryża :D !Buziaki

beautystarlet

7 comments:

  1. Pierwszy kandydat jest nieprzyzwoicie przystojny! Ale mimo wszystko najbardziej ubóstwiam mojego Ukochanego :)

    ReplyDelete
  2. pierwszy i drugi z wymienionych są zdecydowanie w moim typie męskiej urody, ale najfajniejsza i najprzystojniejsza jest moja druga najukochańsza połówka!

    ReplyDelete
  3. bardzo w moim typie te Twoje przystojniaczki :D Szybcy i wściekli *_*

    ReplyDelete
  4. Niestety nie ma go tutaj, a jest to Channing Tatum :)))

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE