Spotkanie w Londynie

   Wczoraj wreszcie miałam okazję osobiście poznać dwie, pozytywnie zakręcone dziewczyny  z naszego vlogersko-blogerskiego świata. 
  Pomijajac fakt, że się w pewnym momencie trochę pogubiłam i na miejsce docelowe dotarłam 20 minut po czasie :), spotkanie należało do jak najbardziej udanych !


Kawa,słodkości,buzie nam się nie zamykały, tyle informacji do przekazania w tak krótkim czasie, dlatego zdjęć, jest dosłownie garstka, jednak liczy się fakt, ŻE SĄ :D


Asia (KLIK) i BabyJaneHudson (KLIK)



Po przedarciu się przez morze ludzi na Oxford Street, znalazłyśmy się w typowym angielskim pubie 
  
Wygłupy też były

Prezent od BabyJaneHudson, wypicie kawy z takiego kubła (kubeczek to za mało powiedziane:P),będzie pobudzało mnie przez cały dzień !Dziękuję Kochana!

Dziękuje dziewczyny za fantastyczny dzień, kolejne spotkanie mam nadzieję, niebawem!
buziaki

beautystarlet

4 comments:

  1. Zazdroszczę :)
    Gdyby było miesiąc temu to chętnie bym wpadła ;D

    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga ;)
    (Na razie świeci pustkami, bo po długiej przerwie zaczynam na nowo :)
    http://fashioncherryxx97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. to nie kubek tylko WIADRO!!!!!! Bylo fajnie i oby do nastepnego

    ReplyDelete
  3. mam nadzieje ze nastepne spotkanie juz niebawem.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE