"Chciejlista" wiosna-lato 2013 ;)

    Kiedy poczuję pierwszy powiew wiosny, nabieram mocy, czuję jak  niezidentyfikowana siła wypełnia mnie od środka i czuje, że to jest odpowiedni czas na zmiany, metamorfozy, odświeżanie wszystkiego, bądź na totalna zmianę tych mniejszych jak i większych elementów w naszym życiu.W myśl zmian postanowiłam stworzyć swoją wiosenno-letnią "chciejlistę", która mam nadzieje pomoże mi wprowadzić wyżej wymienione zmiany w życie, bądź odświeży istniejące już zasoby.Będą droższe i tańsze rzeczy,łatwo dostępne i takie nad których zdobyciem trzeba się natrudzić, na szczęście mam na to kilka miesięcy,wiec mam nadzieję, że wraz z nadejściem jesieni większa cześć będzie należała do mnie ;).Całość potraktujcie trochę z delikatnym przymrużeniem oka...;) Zaczynamy!
  
                                                                                        Cienie Mac

Kąski z wyższej półki, jednak tutaj trzeba przyznać,ich jakość jest niesamowita !Kolorki które chciałabym mieć w swojej kolekcji to : shroom, dazzlelight, hush i expensive pink.


Chanel Vitalumiere Aqua

Podczas mojego ostatniego wypadu do Londynu, podczas shoppingowania z dziewczynami poprosiłam o próbke tego kosmetyku na stoisku Chanel.Podkład o przyjemnej, lekkiej konsystencji.Nie wysusza mi skóry i daje delikatne krycie,w sam raz na cieplejszy okres.Moj odcien to nr 10 


Sigma , podróżny zestaw pędzli 


Może niekoniecznie z Sigmy, chodzi mi tutaj bardziej o rozmiar: małe, poręczne, nie zajmują dużo miejsca, idealne na urlopowe wyjazdy!


Puder z Mac'a : Studio Fix

Polecany przez wiele dziewczyn,też chcę go wypróbować :D !


                                                                                Hugo Boss  Nuit  edp

Przepiękny lekki, kobiecy i dosyć mocny zapach, w sam raz na kuszenie wieczorową porą !

Dior J'adore edp


Czysta uczta dla moich zmysłów, pierońsko drogi zapach, jednak jakże  warty swojej ceny !

Fossil shopper bag

Może akurat nie ten fason i kolor,ale ta idea :) Nieduża, nie mała, w sam raz na każdy dzień, zmieści wszystkie nasze skarby i wiecęj !




Louboutins 
Ech..,niedoścignione marzenie.., może kiedyś..;)Urodziny mam za kilka miesięcy :D !



Philips Lumea



Nie ważne czy to będzie wersja nowsza ulepszona, czy też pierwsza, ważne, że działa i efekty są widoczne gołym okiem(przypominam, moje urodziny już niedługo :P)!!!


Farmona seria "tutti frutti"



Słyszałam dużo dobrego na temat masełek z tej firmy :)Niech no tylko przylecę do kraju na urlop

Pharmaceris


Po prostu przetestować z czystej ciekawości 

Kaminomoto - serum na szybszy porost włosów

 

    Kolejny kosmetyk-cud, który przywędrował z Azji, efekty kuracji są aż niewiarygodne !Coś w sam raz dla mojej czupryny.Zapuszczam, zapuszczam i nie mogę zapuścić !

                                                     Świeczki  Bath&Bodyworks 

   Oryginalne zapachy, pięknie zapakowane.W Stanach niemal jest praktykowany kult świeczek tej firmy,w Polsce, szczęściary mieszkające w stolicy na własnej skórze mogą się przekonać w czym tkwi sukces tych produktów, w BG niestety B&BW nie ma i ja niestety będę musiała wertować internet przy ich poszukiwaniu ( o wielki Ebay'u mam nadzieję,że trafie na atrakcyjne oferty!).

                                                                          Aviatorki Ray Ban 
Chociaż dni słonecznych w GB jest niewiele to i tak przed oczy trzeba chronić !

    Jak widzicie przegląd rzeczowy jest dosyć skrajny :)Inaczej - różnorodny,jest wszystkiego po trochu .Macie może podobna chciejlistę?Zdradźcie co się na niej znajduje!buziaki


beautystarlet




bkjgjhvhdcfgrshgfgjj

2 comments:

  1. Pharmaceris to i moje marzenie, pędzelkowy świat zwiedzić dokładnie również

    ReplyDelete
  2. Ja chce kupic mineralize skinfinish z MAC bo Studio Fix jest bardziej dla cery tlustej/mieszanej. Vitalumiere lubilam i to bardzo do momentu kiedy nie zaczelam lekow i niestety juz mi nie pasowal :( A Labutinki chce wersje Daffodil, inna niz klasyczne ktore posiadam.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE