Przestań mówić i zacznij działać !

Cześć dziewczyny :)
  Dzisiaj krótki wpis na blogu, aby poinformować Was o moim nowym profilu na Facebooku .Nie będzie on jednak poświęcony kosmetykom lecz motywacjom związanym ze zdrowym odchudzaniem oraz dbaniem o sylwetkę.Broń Boże niech nikt nie zrozumie mnie przewrotnie i nie pomyśli, że promuję drakońskie diety i wyciskanie z siebie ostatnich sił, aż kości tylko zostaną.Moim celem jest czuć się komfortowo we własnej skórze.
  Założę się, że bardzo dobrze jest wam znane podchodzenie do zrzucenia kilku kilogramów( a w szczególności teraz kiedy mamy wiosnę, a lato puka już do drzwi) i wymodelowanie sylwetki, kiedy na drodze pojawia się ta jedna pokusa, która tak wierci i kręci, że zaprzepaszcza wszystkie wasze wysiłki i ponownie wmawiacie sobie mantrę : "zacznę od jutra"...JA temu mówię STOP !!! Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj, co masz zrobić za chwilę, zrób teraz.
  Czym ja sama mam chwile załamania, czy słabości , którym często nie mogę się oprzeć ?Oczywiście, że mam, ba  - jak wszyscy :p , jednak znalazłam sposoby, które pomagają mi zrelaksować się, opanować obsesyjna chęć konsumpcji czegoś wtedy kiedy nie jest to wskazane.
  W moim przypadku bardzo dobrze działa wizualizacja,  czyli wyobrażanie sobie tego co będzie za jakiś czas, jak będę wyglądała, jak będę się czuła przy systematycznym i skrupulatnym trzymaniu się planu.
  Słucham ulubionej muzyki  przy każdym wysiłku fizycznym, naładuje was ona energia do dalszego działania !Wierzcie mi !To działa!
 Oto kilka moich aktualnie ulubionych kawałków, bez których nie wyobrażam sobie biegania :







              Oprócz muzyki wspieram się także inspiracjami zdjęciowymi i motywującymi myślami




   Nadal wam mało :)?Mnie także :)Zapraszam więc na mój profil na Facebooku  : PrzestańMowićIZacznijDziałać   :).Tam znajdziecie wciąż rosnący w siłę zbiór przeróżnych motywacji pomagających w przetrwaniu stanów kryzysowych oraz pomagających w sukcesywnym dążeniu do celu :D ! Trzymam za was kciuki !
   PS Krótko nie wyszło lol , buziaki :D

                                                                                      beautystarlet



4 comments:

  1. motywujące zdjęcia ;)
    brzuch mam chudy, aż za.. ale wyrzeźbić go nie dam rady :P

    ReplyDelete
  2. Kochana jak chcesz z miłą chęcią oddam ci część mojej jednej oponki :),cały czas pracuje nad nimi !!!Buziaki

    ReplyDelete
  3. ale się zgrałyśmy ;) ja stworzyłam nową stronę na FB :)

    ReplyDelete
  4. jejku ja to bym chciała schudnąć ale jakoś nie mogę się zebrać w sobie na gadaniu się kończy:(

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE