Woda kokosowa dla ciała i duszy :)





 Ostatnio dosłownie wszyscy rozpływają się nad cudownymi i jak bardzo różnorakimi zastosowaniami oleju kokosowego, a ja natomiast postanowiłam wypowiedzieć się w kwestii przepysznego płynu, który także otrzymujemy z tego orzecha. Woda kokosowa , bo o niej mowa myślę, że także zasługuje na chwilę uwagi, ponieważ potencjał jaki niesie ze sobą wcale nie odbiega drastycznie od potencjału oleju.




-->  Jest naturalna.
-->  Przepysznie smakuje, jednak nie spodziewajcie się tutaj typowego dla soków tropikalnych, słodkiego posmaku.Nasze kubki smakowe odnajdą bardzo subtelną, minimalnie orzeźwiającą kwaskowatość z domieszką słodyczy.Piliście kiedyś sok z liczi ?To jest właśnie smak który przychodzi mi na myśl,kiedy biorę kolejny łyk,tyle, że rozmieszany z wodą w proporcji 1:10 :)
--> Obfituje w elektrolity takie jak : wapń, sód, fosfor, magnez czy potas tak ważny dla naszego serca i całego układu krwionośnego.
--> Uprawiacie sport?Biegacie?Napój świetnie sprawdzi się także w roli drinka izotonicznego. Nawadnia szybciej od zwykłej wody !
-->Woda jest pozyskiwana z jeszcze niedojrzałych kokosów ,wiec jest wolna od tłuszczu,cholesterolu i cukru.
--> Działa kojąco i ujędrniająco na naszą skórę
--> Zaliczyłyście ciężka imprezę w sobotę?Głowa boli w niedzielny poranek? Woda kokosowa  szybciej ułatwi waszej wątrobie, nerkom i jelitom powrócić do normalnego funkcjonowania (nie, na ból głowy raczej nie pomoże ;p)




   Genialna sprawa na nadchodzące ciepłe dni!Zalet picia tego napoju jest mnóstwo, mogłabym wymieniać godzinami .Naturalne dobro jest najlepsze .
  To co każdemu po szklaneczce :)?




buziaki :*

beautystarlet

9 comments:

  1. narobiłaś ochoty ;) u mnie nie ma takich skarbów :p

    ReplyDelete
  2. brzmi super ale totalnie nie wiem gdzie to można kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sklepach ze zdrową żywnością,chociaż ja mój dorwałam w Tesco :D

      Delete
  3. ja juz tyle razy podchodzilam do tej wody... i nawet juz smakowe kupowalam, no nie moge O.o ... dla mnie to tragedia... wypic wypije ale cierpie przy tym okrutnie ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ,tez musialam sie do niej przekonac,teraz juz jest dobrze :D !

      Delete
  4. mam na nią wielką ochotę, szkoda tylko, że z dostępnością kiepsko ;)

    ReplyDelete
  5. piłam dzisiaj :) ale ja najbardziej lubię tą nie z kartonu, ale prosto z kokosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosto z łupinki nigdy nie piłam,ale jak tylko będzie okazja skusze się na pewno!

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE