GLYTONE - nawilżający krem pod oczy



  Moja pogoń za kosmetykiem doskonałym pod oczy wciąż trwa.Co prawda jestem nadal zadowolona z  mojego żelu ze śluzem ślimaka jednak nadal jestem żądna dalszych poszukiwań.
  Ostatnio w internecie zaczęłam szukać informacji na temat kwasu glikolowego oraz tego jak wpływa na redukcję zmarszczek.
  O firmie GLYTONE dowiedziałam się całkiem przypadkowo, kiedy to weszłam na jedno z forów kosmetycznych,gdzie właśnie był poruszony temat owego kwasu.
   Sposób w jaki inni się wypowiadali na temat tego produktu całkiem mnie zaciekawił i sama postanowiłam zaopatrzyć się w ten kosmetyk. Niestety nie mogłam go nigdzie dorwać w Anglii, dlatego zwróciłam się do jak zawsze niezawodnego Ebay'a ;)
   Fakt , cena sprawia, że żołądek co niektórm może podskoczyć do gardła, ponieważ za 15 ml produktu trzeba zapłacić około 26 funtów, jednak ilość pozytywnych opinii na temat tego kosmetyku w moim przypadku przekonała mnie do jego kupna, czy mój wybór był trafny..?To się okaże za kilka tygodni :)
  


  Krem ma dosyć lekką, nawet powiem żelowatą konsystencję, zapach jest delikatny, świeży kojarzący mi się z zapachem kosmetyków wydawanych na receptę :). 
 Tak jak w przypadku innych produktów pod oczy, zapach często potrafi uderzyć po nozdrzach, wyzwalając w nas impuls chęci wejścia w jego posiadanie tak tutaj takiego efektu nie zaobserwowałam.Może to i nawet lepiej, bo i nie o zapach, a o działanie tutaj chodzi :)



Testowanie więc czas rozpocząć :D !Używałyście może produktów tej firmy już kiedyś?
buziaki
beautystarlet

5 comments:

  1. pierwsze słyszę o tej firmie :)

    ReplyDelete
  2. pierwsze widze/slysze, bede czekac na opinie :)

    ReplyDelete
  3. nie znam go, pierwsze a oczy widzę :)
    czekam więc z ciekawością na wrażenia ze stosowania :)

    ReplyDelete
  4. Ja również jestem na etapie poszukiwania swojego "naocznego" ideału, tym bardziej jestem ciekawa efektów i działania :) Pzdr.

    ReplyDelete
  5. Od lat szukam idealnego kremu pod oczy, bez skutku :( Czekam z niecierpliwością na recenzję! :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE