Spontaniczny prosty nail art !



  Do grona artystów tworzących cuda na paznokciach nie należę, ba, nigdy nie należałam :).Paznokci nie maluje każdego dnia, bo do znudzenia powtarzam, że na co dzień pazurków malować nie mogę :/
  JEDNAK jak dopadnie mnie "moment" lubię pomajstrować tu i tam :) Jako że mam dziś już wolne ( a jutro  jadę na spotkanie z dziewczynami do Londynu :D ) mogę sobie pozwolić na chwile rozpusty :)
   Do malowania użyłam trzech lakierów z niższej półki,także bardziej przystępnych dla większej rzeszy fanów/fanek malowania paznokci :)
   Będzie bez base coat'ów, czy top coat'ów ;), takich wynalazków nie stosuję, bo i po co na 2 dni noszenia lakieru :D !

                          Całą płytkę pokryłam lakierem z TopShop-u w kolorze Blitz 202


    Następnie do wykonania dwóch ukośnych pasków użyłam Dazzling blue z MaxFactor 


Kropki natomiast,
 wykonałam, ostatnio wspomnianym w filmiku, lakierem z Avonu w odcieniu Divine Lime


Et voila !

                            Życzę wszystkim udanego weekendu, a ja zmykam ćwiczyć ;) !
                                                           buziaki
                                                                                       beautystarlet

1 comment:

  1. Ładnie Ci to wyszło, ja mam dwie lewe ręce do wzorków na paznokciach ;)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE