Yet another handmade candle - prezent urodzinowy


Hej dziewczyny :)

  Kilka dni temu na moim Twitterze KLIK przesłałam zdjęcie z różnymi przyborami i materiałami  pytając się Was jednocześnie czy wiecie co będę robiła :).
  Dzisiaj oto przedstawiam Wam garść zdjęć z efektem końcowym moich dwudniowych zmagań w kuchni :)



   Jak wiecie , mam totalnego bzika na punkcie świeczek, moja kolekcja jest naprawdę pokaźna.Jakiś czas temu postanowiłam spróbować własnych sił i wyprodukować swoją własną, unikatową świeczuszkę. Efekty mogliście zobaczyć TUTAJ.



              Moje najnowsze dzieło  powędrowało do koleżanki jako prezent urodzinowy 



Świeczka została wykonana z wosku i żelu, w którym zatopiłam delikatne ozdóbki, dodające całości uroku :)



.
Jak oceniacie efekt końcowy :) ?
buziaki
beautystarlet


5 comments:

  1. A moze zrobisz film jak to "wyprodukowac"?

    ReplyDelete
  2. hahaha cały czas zastanawiam się nad tym :D.Mój sposób daleko odbiega od profesjonalnego :D,robię wszystko "na oko" :D

    ReplyDelete
  3. a ja zgadlam #chwalipieta, Baby ma racje- zrob film o tym jak je tworzysz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si,zgadas :D,nie wiem, kurcze moze i powinnam wreszcie sie za to zabrac :D i nakrecic cos :D !

      Delete
  4. Ojej! Pamiętam jak robiłam takie żelowe świeczki lata temu! :D

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE