Bananowy krem do rąk


 Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z moich ostatnich nabytków na punkcie którego dostałam konkretnego bzika.Krem do rąk, który oprócz genialnych właściwości nawilżających ma także przecudowny  zapach!

  
    Firma Burt's Bees do produkcji swoich kosmetyków stara się wykorzystywać składniki pochodzenia naturalnego.


Do tanich kremów nie należy, ponieważ trzeba zapłacić za niego 10 funtów, jednak jest niesłychanie wydajny,wiec cena przekłada się na długi okres stosowania.Ilość produktu którą pokazuję na zdjęciu wystarcza na solidne rozsmarowanie na całej powierzchni dłoni.


Ma dosyć gęstą konsystencję jak na krem do rąk, ale jednocześnie formuła jest bardzo puszysta.Moje dłonie które potrzebują naprawdę konkretnego nawilżenia i szczególnej uwagi w jednej chwili zapałały sympatią do tego kosmetyku i ta zażyłość cały czas rośnie w siłę :) Stosunkowo szybko wchłania się w skórę, a uczucie nawilżenia towarzyszy nam przez długi czas. Zauważyłam także duża poprawę w stanie moich skórek wokół paznokci, nie odstają, nie są już tak suche, że aż białe, brawo!


Oczywiście nie można zapomnieć i kultowym już zapachu bananowym, który powala zmysły!Pomimo, że pełna nazwa oprócz banana, zawiera także wosk pszczeli tak ten drugi nie jest dla mnie wyczuwalny.
Produkt zdecydowanie godny polecenia :).Macie swój ulubiony krem do rąk :)?
buziaki 
x

beautystarlet


13 comments:

  1. Ten produkt musi być cudowny! uwielbiam bananowy zapach, a widzę też, że ma fajną konsystencje. Myślę, że bym go polubiła:)

    ReplyDelete
  2. Zawsze miałam chęci, by wypróbować kremy z Burt's Bees. Dziękuję za opinię, na pewno będę o niej pamiętać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam ,naprawde fajny kosmetyk :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kochana, zachecilas mnie i wlasnie go zamowilam, a na feelunique maja 10% off wiec zaplacilam za niego £7.65:)
    http://www.feelunique.com/ps/&url=Burts-Bees-Beeswax-and-Banana-Hand-Cream-2oz?utm_expid=7751906-5&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.feelunique.com%2Fbrands%2Fburts-bees%2Fhands-and-feet

    ReplyDelete
  5. Zaciekawiłaś mnie nim. Ale zanim zacznę o nim myśleć, muszę uporać się z z moimi zapasami kremów do rąk..

    ReplyDelete
  6. Wygląda fantastycznie :)

    ReplyDelete
  7. UWIELBIAM...obecnie mam migdalowy i na noc jest niezastapiony.

    ReplyDelete
  8. Swietny blog;)
    ninka.blogspot.com
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. hey! you have a lovely blog with beautiful pictures!
    Would you like to follow eachother? Just let me know :)

    xx
    http://xamysdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Właśnie dodałam go do swojej Wish listy :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE