Mleko z orzechów laskowych


   Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim najnowszym odkryciem,  które zaskarbiło sobie moje serce.
  Oprócz naturalnej wody kokosowej, o której pisałam wam TUTAJ  , w lodówce na dłużej miejsce zagrzeje jeszcze jeden "ananasek". Od niedawna staram  się powoli wyłączyć mleko krowie z mojej diety i szukam innych substytutów, które mogłabym spożywać na porządku dziennym. 
  Mleko sojowe jest już wszystkim dobrze znane i chyba jest najpopularniejszym zastępstwem mleka zwierzęcego , zaraz na drugim miejscu plasuje się mleko migdałowe.Jednak poszerzając moja wiedzę na temat zamienników, zaczynam odkrywać inne produkty, które także genialnie mogą zastąpić zwykłe mleko.
  Ostatnio na półkach sklepowych jednego z supemarketów znalazłam mleko z orzechów laskowych 


Mleko ma kremowy kolor , jest bardzo delikatne i "aksamitne" z naturalnie wyczuwalnym smakiem orzechowym .Mleko nadaje się także do gotowania.


 Ostatnio chodził za mną koktail z likieru typu "irish cream" oraz likieru kawowego. Postanowiłam zaryzykować i wymieszać oba składniki ze schłodzonym mlekiem z orzechów. Kombinacja smakowa wydała mi się całkiem ciekawa, gdzie wszystkie składniki dobrze się ze sobą komponowały - nie myliłam się ! Koktail wyszedł przepyszny !Dodajcie do tego łyżkę lodów waniliowych i macie swój kawałeczek nieba na Ziemi :)
  

Mleko ma wiele zalet i walorów odżywczych, nie zawiera laktozy czy glutenu.


Próbowałyście kiedyś takiego właśnie mleka?PS Dajcie znać gdzie w Polsce można je dostać.
buziaki
beautystarlet






5 comments:

  1. Nigdy nie próbowałam ale pewnie ciężko z jego dostępnością ... ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana nie wiem jak jest jest w Polsce,tutaj W GB mleko jest ogólnodostępne w większych sklepach typu Tesco ,buziaki

      Delete
  2. ochyda:) sam smak ujdzie ale posmak w buzi po wypicu nie moja bajka. koszt ok 20 zł za litr w zależności od sklepu. Najczęsciej w sklepach ze tzw zdrowa zywnościa. Jakoś bardziej moim kubkom smakowym posmakowalao mleko owsiane

    ReplyDelete
  3. Sprawdź sobie procentową zawartość orzechów - o ile dobrze pamiętam, jest naprawdę śmieszna, biorąc pod uwagę cenę i opisy na opakowaniu. O wiele bardziej opłaca się zrobić samemu prawdziwe mleko orzechowe.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE