Kawiorowy zestaw do paznokci od Marie Claire



      Robiąc ostatnio zakupy w Tesco mimochodem podeszłam do działu prasowego.Generalnie rzecz biorąc,nigdy nie byłam i nie jestem wielką fanką kupowania miesięczników dla kobiet i nigdy nie należałam do osób , które były łase na różnego rodzaju dodatki kosmetyczne, które tutaj w Wielkiej Brytanii stały się praktycznie nieodzowną częścią każdej gazety.
    Lubię popatrzeć co w danym miesiącu przyciąga klienterię , jednak na tym się całość kończy.Tym razem jednak - było inaczej..:)
  Dorwałam egzemplarz lipcowego numeru Marie Claire w którym dodatkiem specjalnym był mini set kawiorowego zestawu do paznokci 


                                  Kolorem bazowym jest przepiękny beżowy, matowy kolor :



                                No i oczywiście "gwóźdź programu" kawiorowe granulki:



         Pomyślałam sobie , że manicure przy użyciu tego zestawu fajnie będzie się prezentował na weselu na które lecę do kraju już w sierpniu.Jak za złotem nie przepadam,tym razem postanowiłam, że wszystkie dodatki będą właśnie utrzymane w tej tonacji kolorystycznej, lakier  i drobne kuleczki pasują jak ulał!





      Zauważyłam małą nieścisłość, na lakierze została przyklejona etykietka granulek,natomiast na granulkach - etykieta lakieru ;), "complainować" raczej nie mogę, wszak mamy tutaj do czynienia tylko z małym dodatkiem ;)




                                     
                                            Tak czy siak zestaw prezentuje się uroczo

      



     Marie Claire jest nadal dostępna w sklepach w GB, więc jeśli macie ochotę wypróbować ,4 literki w górę i biegniemy do najbliższego kiosku  :D !
       Testowałyście kiedyś tego typu ozdoby do paznokci?
                                                   buziaki

                                                                                beautystarlet

10 comments:

  1. już nie mogę się doczekać, aż pokażesz go na pazurkach! ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. zastanawiam się czy nakręcić filmik jak go aplikuję :)

      Delete
    2. popieram, tylko szybko, bo wtedy jeszcze zdaze kupic:P

      Delete
  2. Replies
    1. Ten z MUA? Ja zastanawiam się czy nie będzie mi zadzierał wszystkiego.Przetestujemy i zobaczymy :)

      Delete
  3. ja czekam na moj egzemplarz Marie Claire, ktory kolezanka przywiezie mi z UK na poczatku lipca. nie moge sie doczekac :)))))

    ReplyDelete
  4. I've always wanted to try the caviar manicure form Ciate, I think it would look pretty on my ring fingers as statement nails! :))

    Andrea | RosyChicc

    ReplyDelete
  5. mam,zrobilam i masakra. kuleczki sypia sie na maxa. w ogole ciate ma kiepskawe lakiery,u mnie trzymaja sie tragicznie. ale moje paznokcie ogolnie sa beee i nie wspolpracuja:D xxx

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE