Bloglovin' i ja !



  
 Kiedy zalogowałam się na bloggera aby napisać tą krótką notkę zauważyłam, że jednocześnie jest to mój setny wpis   !
   "WOW!Tyle już postów naprodukowałam :D" - pomyślałam, otóż właśnie tak :) Mogę być z siebie dumna i nie będę skromna : gratulacje od siebie dla siebie ;) , a teraz do rzeczy.
   Jak pewnie wiecie blogger niedługo zlikwiduje listę czytelniczą co będzie oznaczało brak notyfikacji o nowych wpisach na blogach które śledzicie.Dlatego lepiej już teraz lepiej ogłosić Światu wszem i wobec ,że od wczoraj jestem dumna posiadaczką własnego konta na platformie Bloglovin', która jest niczym innym jak megaśną listą czytelniczą zrzeszającą blogi świata.
  Jeśli nadal chcecie być "up to date" o czym pisze proszę nie zapomnijcie dodać mnie do swojej listy :). Link do mojego konta znajdziecie TUTAJ , bądź kliknijcie na logo Bloglovin' po prawej stronie mojego bloga.Będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcecie ze mną  zostać ;)    
  PS. Podziękowania dla  powiewinspiracji  za pomoc w odnalezieniu się w nowej sytuacji :)     

                                          Pozdrawiam Was cieplutko,  muaaah!

                                                                                                           beautystarlet

3 comments:

  1. Dzieki za podlinkowanie :) bardzo ladny szablon bloga

    ReplyDelete
  2. Gratuluję 100! I czekam na więcej :-)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE