Kolejny krem ze śluzem ślimaka


   Mój zachwyt nad produktami z wykorzystaniem śluzu ślimaka nadal rośnie.Kiedy kilka miesięcy po raz pierwszy usłyszałam o takiej koncepcji do całej kwestii podeszłam bardzo ostrożnie.Nie mogłam przełknąć faktu,że mam na twarz nakładać coś obłego...ALE...Do odważnych świat należy,wiec kupiłam mój pierwszy słoiczek .
  Po kilku tygodniach stosowania byłam nim zauroczona, dlatego tez kiedy zużyłam całe opakowanie bez zastanowienia sięgnęłam po kolejne tym razem z firmy Mizon.

    


Krem ma lekka formułę idącą bardziej w stronę żelu plus  jest niesamowicie wydajny.W kwestii zapachu,nie martwcie się, żadnej podejrzanej woni tutaj nie ma, krem jest bezzapachowy :)







Krem zamawiałam przez internet,kiedy mała paczuszka dotarła już do mnie w środku znalazłam także trzy sample kosmetyków azjatyckiej firmy Missha





       Pierwszy raz spotykam się z ta marką, nie słyszałam o niej wcześniej, może wy słyszałyście co nieco? Dajcie koniecznie znać !Ja  z miłą chęcią przetestuję darmowe kąski  :) Buziaki

                                                                                                           beautystarlet
   
                                                                                                  
       




6 comments:

  1. Interesująco się zapowiada:)
    Muszę koniecznie taki mieć!:)

    ReplyDelete
  2. mizon i missha sa swietne:) kosmetyki maja pierwsza klasa , chociaz wiadomo ze kazdy ma inne upodobania ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za opinię ,właśnie niedawno odwiedziłam ich stronki internetowe i muszę powiedzieć,że maja całkiem atrakcyjne produkty!

      Delete
  3. o tej marce znajdziesz informacje na kanale YT: Azjatycki Cukier :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam jak w subskrypcjach ,zajrzę :D!Dziekuję !

      Delete
  4. Ja lubie Missha i sporo produktow opisalam na blogu :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE