Lipiec w moim telefonie

   Ostatnio złapałam siebie samą na dosyć namiętnym czytaniu/ oglądaniu postów związanych z łapaniem codziennych chwil aparatem telefonicznym.Bardzo lubię odkrywać co dla kogo jest inspiracją, sytuacją godną uchwycenia na klatce zdjęciowej, czymś co wywołuje uśmiech na buźce. Ile osób na tym  świecie, tyle poglądów, myśli i emocji.
  Dzisiaj w pracy przeglądając katalog zdjęć w telefonie zdałam sobie sprawę, że i moja kolekcja jest całkiem pokaźna, więc pomyślałam ...:" Dlaczego nie..?!Spróbuję!!!"
                    Panie i Panowie oto przed Wami lipiec uchwycony moim telefonem 


 "Starówka w moim mieście "





      Nie mam szczęścia do swojego imienia..,więc muszę się zadowolić "Amy" ;)

   ...monster bagienny w natarciu, bo o siebie trzeba dbać :D !


FEED ME WOMAN !!!I NEED TO EAT ! :D(wasze też tak sie łaszą?)


Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego koty po posiłku zawsze, ba, ZAWSZE, muszą się myć..!? Mnie przeważnie wystarczy raz albo 2 razy dziennie :D !
Co to za polityka ?
     

                                                                               
  Garść moich zdrowych, kulinarnych wyczynów:
                     
      

...a następnie weekendowa rozpusta :D !

                 Uwielbiam zapachy do domu/mieszkania oto nowość w moim :)


Jak (za pierwszym razem napisane "kaj" lol) i nowość w pielęgnacji, z której jestem średnio zadowolona...:/


OCZYSKA, które skradły moje serce trzy lata temu :)



Była promocja w Tesco! Każde po 3 funty!I jak tu przejść obojętnie..?!

Prezent od bardzo dobrego kolegi :) Jak wreszcie wymęczę drugi tom "Grey'a", zabiorę się za to (ktoś czytał może?) :)

Moje najnowsze postanowienie: !mnie kawy z kofeiną!!!, oto dowód 

I jest snapshot z mojego ostatniego materiału na YT ;), był ubaw,wierzcie mi,jak biegałam ze statywem od zlewu do blatu :D !

Bo "kropek" chciał się zdrzemnąć( za gorąco na zabawę) ;) ( zwykle kiedy chcę mu zrobić zdjęcie kiedy śpi- budzi się jak na złość ,tym razem udało mi mi się niaf niaf niaf!!!)

Dobra, przyznaję się przed Światem, zaliczyłam solarium, nie raz nie dwa.,,wiem, że to jest kwestia ogólnoświatowego sporu, ale raz na 5 lat można,prawda :D?PS W Polsce upały, więc nie chce wyskoczyć ja Eskimos na weselu ;),swoją drogą nawet nie wiedziałam,że teraz dają taka ochronę na oczy :)

W UK wszystkie kulko-ksztsałtne owoce  mają w nazwie końcówę "berry" np. strawberry,raspberry, gooseberry,wiec i znalazła się odmiana pomidora w wersjii "..berry"
\

Nowy katalog Argos'a!Każdy prawowity mieszkaniec wysp posiada go w swojej posiadłosci  ;),pamiętacie jak mama,bądź tata przywozili Neckermana z Niemiec..?Identyczny schemat :)
  
Były i tu upały, ale dziś..?W  UK przez ostatnie dni mamy taką pogodę :


W takim razie, odrobina dopieszczenia siebie nie zaszkodzi ;)

To byłoby na tyle :)Dajcie znać jak mi wyszła pierwsza notka w tej tematyce i czy takie posty Was interesują!Jutro u mnie ma ponoć być ponad 30 stopni na plusie, a że rozpoczynamy kolejny miesiąc, jakże specjalny dla mnie,ponieważ właśnie w nim się urodziłam+ lece na urlop do Polski, mój telefon z całą pewnością złapie kilka kolejnych ciekawych ujęć !
buziaki

Ania








7 comments:

  1. swietne zdjęcia, przyjemnie się je ogladalo ;) również mam nowy katalog argosa :D greya już daaaaawno przeczytałam a teraz czekam na ekranizacje i... doczkac się nie mogę :P również uwielbiam zapachy do domu, moim ulubionym jest jabłko z cynamonem ale niestety tylko na swieta je używam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję :) W Polsce chcę jeszcze dokupić trzeci tom "Grey'a",a ekranizacja ma być robiona już w przyszłym roku :D !

      Delete
  2. fajny zbiór fotek :) Przyznam, ze nie spotkałam jeszcze pomidoroberry ale będę musiała się za nimi rozejrzeć :) mój katalog Argosu został ostatnio porwany przez dzieciaki wiec muszę nabyć kolejny ;)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny post :) Też uwielbiam koty :)

    ReplyDelete
  4. Kot najlepszy...pozdrawiam wraz z szakalami

    ReplyDelete
  5. Mogła byś podać emaila chciała bym o cos zapytać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozesz do mnie napisac na YT :),albo Twitterze ;)

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE