Moje pierwsze perfumy FM !


     O firmie FM (pełna nazwa FM Group )po raz pierwszy usłyszałam jakiś rok temu, kiedy to podczas spotkania ze znajomą, pobieżnie przedstawiła mi ich system działania oraz gamę produktów. 
  Muszę powiedzieć , że nie byłam zbytnio zainteresowana ,a tym bardziej zafascynowana, ot kolejna firma działająca na zasadzie Avonu, a bawienie się w odbieranie, zamówionych kosmetyków, pocztą wcale nie jawiło mi się w kolorowych barwach (bardzo złe doświadczenia z przeszłości z tego typu wysyłkami.STOP.).
  O owej marce przypomniała mi w pracy znajoma jakieś dwa tygodnie temu, ponieważ sama zajęła się dystrybucja asortymentu FM tutaj w Wielkiej Brytanii. Jako że moja wiedza na temat była już większa poprosiłam ją o spis zapachów jakie posiada.

       

    Firma FM przede wszystkim słynie ze sprzedaży zapachów oddających te same nuty co wiele wysokopółkowych perfum. Zdecydowałam się więc na zamówienie zapachu o numerze 237, który jest odzwierciedleniem pierwszego zapachu Christiny Aguilery.


    Szczęka mi opadła kiedy psiknęłam się pierwszy raz. Mój zmysł powonienia nie wyczuł żadnej różnicy!Jeśli chodzi o to jak długo się utrzymuje (20% stężenia zapachu rzeczywistego),na mojej skórze jego "wyczuwalność" wynosi około 3,5 do 4 godzin - więc nie jest źle :)

        

Aktualnie przeglądam ich katalog z kosmetykami kolorowymi. Interesuje mnie ich seria mineralna.Testowałyście może kiedyś?



        Koniecznie dajcie znać jakie są wasze wrażenia związane z tą, zapomniałam wcześniej wspomnieć, RODZIMĄ POLSKĄ MARKĄ ;)
                                                  buziaki
          
                                                                                   beautystarlet

4 comments:

  1. nigdy nie miałam perfum od fm, chociaż czasem kuszą ;)

    ReplyDelete
  2. nic nigdy nie probowalam z FM, ale dobrze by bylo wyprobowac kilka zapachow, chocby dla sprawdzenia :) bylam przekonana, ze kupisz odpowiednik j'adore:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niewykluczone,że tak jeszcze będzie :)

      Delete
  3. nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE