Pandoraland : nowy koralik


        

    Dzisiaj będzie bardziej zdjęciowo jak opisowo ;).Po długich gdybaniach "czy warto, zbliża się urlop, nie mam funduszy" i jeszcze dziesiątkach innych wymówek wreszcie zebrałam się w sobie, zrobiłam rachunek portfela i szacując, że na jeden mały wydatek mogę sobie jeszcze pozwolić,  sprawiłam sobie prezencik w postaci kolejnego charmsa z Pandory.
   
               

                      Koralik wybrany przeze mnie dostępny jest pod numerem 791034EN29 



         Nie jestem zachłanna w kwestii kolekcjonowania kolejnych koralików/zawieszek, ale ostatnio kiedy tak patrzyłam na samotnego ciastka KLIK,dyndającego na podwójnie wiązanej bransoletce zrobiło mi się go szkoda...W głowie pojawiła mi się wizja jak mogę całość wykończyć w sposób, aby nie wyssał ostatniego pensa z mojej wypłaty , a jednocześnie cieszyła oko.   Chcę dokupić sobie jeszcze jeden identyczny koralik aby móc go zawiesić po drugiej stronie gingerbread mana i mój casualowy zestaw będzie gotowy :)


Jak Wam idzie kolekcjonwanie swoich bransoletek?Mnie nadal marzy się rozpoczęcie tworzenia bransoletki Apart.
buziaki

                             beautystarlet


6 comments:

  1. w ogole mnie kolekcjonowanie/zbieractwo charmsow nie 'rajcuje' ze tak powiem, mozliwe ze wszystko przede mna,ale lubie ogladac czyjes bransoletki :)) ja chyba nie mam do tego glowy, pewno chcialabym wszystkie:PP

    ReplyDelete
  2. śliczny :) ja lubię beadsy z Apartu :) nie orientuję się, ale chyba nawet są tańsze niż te z Pandory, a wyglądają pięknie na szyi, czy na nadgarstku

    ReplyDelete
  3. idealnie się z Ciastkiem komponuje :)
    ja stworzyłam jedną bransoletkę Pandory i na tym poprzestałam :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE